Haku
Viitteet 1-3 / 3
Sosiaalisen median mahdollisuudet ja rajoitukset reseptilääkkeiden markkinoinnissa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
Tässä opinnäytetyössä on tarkoitus selvittää, miten lääketeollisuudessa toimivat yritykset kokevat sosiaalisen median mahdollisuudet. Pystyisivätkö yritykset hyödyntämään sosiaalisen median tuomia mahdollisuuksia myynnin ...
Sähköisen tilaus- ja hallintajärjestelmän asiakastyytyväisyystutkimus: Case Sonera Piste Oy
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän päivän yritysmaailmassa tuote itsessään ei enää ole myyntivaltti, sillä sen rinnalle asiakkaat vaativat myös palvelua. Yritykset tuottavat asiakkaille erilaisia palveluita riippuen heidän tarjoamistaan tuotteista. ...
Pienten yritysten luotonantoprosessissa käytettävän oh-jeistuksen parantaminen – Case luottolaitos X
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2009)
Työmme tarkoituksena on lisätä Luottolaitos x:n henkilöstön valmiuksia yritysten luotonanto-prosessissa. Syksyllä 2007 vapaamuotoisessa keskustelussa Luottolaitos x:n kahdessa eri kont-torissa muutaman toimihenkilön kanssa ...