Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
Asiakastyytyväisyyskyselyn kehittäminen iäkkäiden asumispalveluyksiköihin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Lohjan kaupungin asumispalveluyksiköihin asiakastyytyväisyyskyselylomakkeet. Tavoitteena oli tehdä toimivat lomakkeet asumispalveluyksiköihin erään kaupungin vuodeosastojen ...
Asiakastyytyväisyyskysely ravintovalmennukseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda asiakasyritykselle, True Food, asiakastyytyväisyys-kyselyn kehys, millä voidaan tulevaisuudessa myös vertailla asiakkaiden henkilökohtaisten tulosten parannusta suhteessa ...
Asiakaskokemus Media Tailorin ja Sanoman asiakassuhteessa
(2022)
Opinnäytetyönä tehdyn kehittämishankken tavoitteena oli kartoittaa asiakaskokemuksen tilaa materiaali- ja lähetyspalveluita tarjoavalle Media Tailorille. Tutkielmassa selvitettiin, miten Media Tailorin henkilöstö ja ...
Asiakastyytyväisyyskysely Tilitoimisto X:lle
(2023)
Tämä opinnäytetyö aiheena on asiakastyytyväisyyskysely ja tehtiin toimeksiantona Tilitoimisto X:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys tilitoimiston palveluihin. Kysely antaa tilitoimistolle ...