Haku
Viitteet 1-8 / 8
Asiakastyytyväisyyskyselyn kehittäminen iäkkäiden asumispalveluyksiköihin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Lohjan kaupungin asumispalveluyksiköihin asiakastyytyväisyyskyselylomakkeet. Tavoitteena oli tehdä toimivat lomakkeet asumispalveluyksiköihin erään kaupungin vuodeosastojen ...
Asiakaskokemus Media Tailorin ja Sanoman asiakassuhteessa
(2022)
Opinnäytetyönä tehdyn kehittämishankken tavoitteena oli kartoittaa asiakaskokemuksen tilaa materiaali- ja lähetyspalveluita tarjoavalle Media Tailorille. Tutkielmassa selvitettiin, miten Media Tailorin henkilöstö ja ...
Suunnitelma juomaosaston kehittämiseksi: K-Market Munckinkatu, Hyvinkää
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Hyvinkäällä sijaitsevalle päivittäistavarakaupalle nimeltään K-Market Munckinkatu. Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda suunnitelma K-Market Munckinkadun juomaosaston uudistamiseksi ja ...
Infonäyttöjärjestelmän tuotteistusprojekti
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Valtion tieto- ja viestintätekniikkakeskus Valtori. Tämä opinnäytetyö käsitteli uuden palvelun tuotteistamista, sen teoriaa sekä siihen liittyviä tuotteistamisen vaiheita. Opinnäytetyön ...
Kehittämisprojekti yrityksen asiakasohjeistuksen laadun parantamiseksi
(2022)
Opinnäytetyön tilasi Futunio Oy. Idea tähän hankkeeseen tuli yrityksen työntekijöiltä. Asiakasohjeiden laatua oli parannettava, joten projektin tavoitteena oli parantaa asiakasohjeiden laatua. Jotta asiakasohjeistuksen ...
Mielenterveysomaisten verkkotoiminta : FinFamin discord-palvelimen asiakaspalautejärjestelmän kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää FinFamin discord-palvelimen asiakaspalautejärjestelmää ja suunnitella järjestölle toimiva palautteenkeruumenetelmä, jonka avulla saadaan kerättyä kattavasti palautetta discord-toiminnasta. ...
Kirjallisuuskatsaus vammaisen asiakkaan kohtaamisesta terveydenhuollossa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata, millaista on vammaisen asiakkaan hyvä kohtaaminen terveydenhuollossa. Tavoitteena on, että tiedosta hyötyvät vammaisia henkilöitä työssään kohtaavat terveydenhuollon ammattilaiset. ...
Asiakaspalvelukokemuksen kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli saada syvällistä ymmärrystä Mediakonserni Keskisuomalaisen sosiaalisen median kanavien asiakkaiden viestintätarpeista ja odotuksista. Tutkimuksessa keskityttiin tarkastelemaan kommentointia ...