Haku
Viitteet 1-10 / 13
Digimarkkinoinnin suunnitelma mikro- ja pk-yrityksille
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2019)
Digimarkkinoinnin suunnitelma mikro- ja pk-yrityksille -opas on työkirja, joka on suunnattu mikro- ja pk-yrityksille. Sen tavoitteena on auttaa yrityksiä suunnittelemaan digimarkkinointia. Oppaaseen kuuluu myös canvas. ...
Digitaalisen markkinoinnin vuosikello : case: Siivouspalvelu Puhtaax Oy
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajallemme, Siivouspalvelu Puhtaax Oy:lle digitaalisen markkinoinnin vuosikalenteri vuodelle 2021. Kehittämistyö pohjautui teoreettiseen tietoperustaan digitaalisen ...
Digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma Laskuta 247 Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Laskuta 247 -yritykselle digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma, jonka avulla yritys pystyisi kehittämään digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitään. Suunnitelma on tehty pienen ...
Fashion Center Outletin brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tämän opinnäytteen tarkoitus on selvittää, kuinka muotibrändi rakentuu toimeksiantajaa, Fashion Center Outletia vastaavissa yrityksissä, ja millainen rooli sosiaalisella medialla tässä on. Toimeksiantajana on Fashion Center ...
Helsinki Beachfutis 2022 -tapahtuman viestintä- ja markkinointisuunnitelma
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli HJK Oy. Työn tavoitteena oli luoda viestintä- ja markkinointisuunnitelma Helsinki Beachfutis 2022 -tapahtumalle, jota tullaan käyttämään varsinaisen viestintä- ja markkinointisuunnitelman ...
Pienyrityksen paikallisen tunnettuuden kasvattaminen
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten yrityksen tunnettuutta voidaan vahvistaa, millainen maine ja tunnettuus yrityksellä on tällä hetkellä sekä mitkä ovat yrityksen vahvuudet ja kilpailijat haastateltavien ...
Yrityksen brändin kehittäminen sosiaalisen median yhteneväisellä visuaalisella viestinnällä
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Kehityspiikki Koulutus Oy:n brändin rakennusta, sosiaalisen median visuaalisen yhteneväisyyden kautta. Taustana tälle opinnäytetyölle oli, että toimeksiantajalle sosiaalinen media ...
Teini-ikäisten seksuaaliterveyden uhkaavat tekijät
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa tietoa, jota voidaan käyttää nuorten seksuaalikasvatuksen apuna. Tarkoituksena oli etsiä tietoa, nykyhetken nuorten tietämyksestä sekä siitä mitkä koetaan seksuaalikasvatuksen uhkina. ...
Verkkokaupan toimivuuden kehittäminen uuteen siirryttäessä
(2021)
Opinnäytetyössä haettiin kehittämisehdotuksia toimeksiantajan verkkokaupan uudistamis-hankkeelle nykyisen verkkokaupan käytettävyyttä ja toimivuutta tutkimalla. Tutkimuksen pohjana käytettiin vanhaa verkkokauppaa. Opinnäytetyö ...
Kädentaitoalan toimijan verkkosivuston ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen
(2022)
Verkon kasvu on tuonut verkon tärkeäksi markkinoinnin ja asiakaspalvelun kanavaksi. Verkkoliikenne tulee pitkälti hakukoneista. Opinnäytetyön aiheena on verkkosivuston rakenne hakuoptimoinnin kannalta ja digitaalisen ...