Haku
Viitteet 1-10 / 37
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Yhteiskäyttöisten kuormapyörien palvelukonseptin muotoilu : case: Colossus Finland Oy
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muotoilla yhteiskäyttöisten kuormapyörien palvelu. Opinnäytetyössä varsinainen edunsaaja on oma yritys Colossus Finland Oy. Muotoilun ohessa tein EU-rahoitteisen ”Perille asti” -hankkeen ...
Koulutusmalli raskaudenaikaisen masennuksen ja ahdistuksen tunnistamisesta, puheeksi ottamisesta ja hoitamisesta äitiysneuvolassa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on selvittää, millaista lisätietoa ja -koulutusta neuvolaterveydenhoitajat tarvitsevat raskaudenaikaisesta masennuksesta ja ahdistuksesta. Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää tämän tiedon ...
Skenaarioprosessi uusien liiketoimintamallien kehittämisen lähtökohtana : case: maanmittaus- ja paikkatietoala
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena on tulevaisuuksien ennakoinnin ja liiketoiminnan kehittämisen yhdistävä kehitystyö, jossa tutkitaan ennakointien parempaa hyödyntämistä organisaatioissa. Työssä tutkitaan Suomen mittaus- ja ...
Paloteknisen suunnittelijan osaamisen kehittäminen
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena ja tavoitteena oli tutkia osaamisen kehittämisen malleja sekä kehittää kohdeorganisaatiolle osaamisen kehittämisen prosessi koskien paloteknisen suunnittelijan osaamisen kehittämistä. Opinnäytetyö ...
Economic preferences explaining physical activity stages of change
(2019)
Enemmistö maailman väestöstä ei tavoita viikoittaisia terveysliikkumissuosituksia, vaikka riittävän määrän fyysistä aktiivisuutta tiedetään ennaltaehkäisevän lukuisia sairauksia ja parantavan yksilöiden henkisiä kyvykkyyksiä. ...
Yritysarvot startup-kumpaanuuksissa : Case:Elisa
(2020)
Nykymaailman liiketoiminnassa nähdään yhä enemmän yhteistyö- ja kumppanuussuhteita, joiden avulla saadaan aikaiseksi kasvua, osaamista organisaationulkopuolelta ja pystytään synnyttämään uutta liiketoimintaa. Liiketoimintalogiikat ...
The Impact of Customer Experience & Value Through Cosmetics in Hospitality Business
(2020)
This thesis work aims to understand how a hotel company’s customers perceive the value of the cosmetics and skin care products as part of their overall customer experience and develop new business concepts that utilize the ...
Tapaamispaikan asiakasprosessin yhtenäistäminen ja asiakaslähtöisyyden vahvistaminen Leanin menetelmin
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli yhtenäistää tapaamispaikan toimipisteiden asiakasprosessi asiakaslähtöiseksi Leanin menetelmin. Tavoitteena oli vahvistaa tapaamispaikkojen toimipisteiden asiakaslähtöisyyttä ja lisätä arvoa ...
Participatory Ethnography for assessing Child Friendly School experiences in a village in India within the FINFIgATE project, 2017.
(2019)
This study assesses Child Friendly School (CFS) experiences of Indian children of aged 11-16 years. The study took place within the framework of the FINDIgATE project, the main target of which was to study the wellbeing ...