Haku
Viitteet 1-10 / 17
Paint and Prevent – An Intervention Study on The Outcomes of a Visual Arts-Based Handwashing Workshop for Adolescents in Tanzania
(2021)
The aim of the study was to increase handwashing skills and knowledge of Tanzanian
adolescents in Dar Es Salaam, Tanzania. The objectives were to study the pre- and postintervention knowledge and skills in handwashing ...
Developing Employee Experiences with Service Design and Play : Case Personal Development Toolkit
(2020)
Employees are individuals with different roles, responsibilities, attitudes, goals, motivations, values, dreams. Such complexity must be acknowledged in the new way organizations design their relationship with employees, ...
Embedding user-centred design in policymaking at the UK Ministry of Justice
(2020)
Across the world, businesses and governments have increasingly been applying user-centred design methods to improve their efforts to deliver services that generate value for people.
In recent years, however, governments ...
Asiakkaiden osallisuuden kehittäminen Espoon avoimessa varhaiskasvatuksessa valinta- ja palvelumuotoilun keinoin
(2020)
Espoon kaupungin strategiana on pyrkiä kehittämään espoolaisten tarpeisiin vastaavia palveluita osallistamalla asiakkaat mukaan palvelujen kehittämiseen. Opinnäytetyö on toimintatutkimus, jonka tavoitteena oli kehittää ...
Jatkuvan oppimisen kulttuuri organisaatioissa
(2019)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä jatkuvan oppimisen nykytilanteesta ja selvittää, miten organisaatiot voivat ennakoida jatkuvan oppimisen vaatimuksia tulevaisuuden työelämässä. Tutkimusongelma ...
Designing Experiences in Preventive Healthcare - CASE: Neosmart Health
(2020)
The purpose of this thesis was to improve customer experience in the preventive healthcare industry. Neosmart Health’s holistic healthcare service was used as a case example. The thesis aimed at identifying the crucial ...
Towards Customer Centricity
(2021)
Strategic customer focus is currently one of the most important drivers of growth, and its importance will only grow in the future. Focusing on the customer experience is often the most vital feature of financially successful ...
Palvelumuotoilu osana ammatillisen koulutuksen kehittämistä : Digitaalisen itsearvioinnin työkalun kehittämisprosessi Omniassa
(2019)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistoimintatyö tehtiin Espoon seudun koulutuskuntayhtymä Omnialle. Kehittämistoiminnan tavoitteena oli tuottaa digitaalinen opiskeluvalmiuksien itsearvioinnin työkalu Omnian ammatillista ...
Lapsen subjektiivisen hyvinvoinnin mittaristo
(2019)
Alle kouluikäisten lasten subjektiivisen hyvinvoinnin mittaamiseen ei Suomessa vielä ole olemassa menetelmää tai mittaristoa. Tämän kehittämistyön tavoitteena oli kehittää alle kouluikäisten asiantuntijoiden käyttöön ...
Hius- ja kauneudenhoitoalan ammatillisen opettajan tulevaisuuden osaaminen tekoälyn maailmassa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Turun ammatti-instituutin hius- ja kauneudenhoitoalan ammatillisen opettajan osaamistarpeita vuonna 2035 tulevaisuuden ennakoinnin toimintamallin avulla ja verrata tätä kehittämistyön ...