Haku
Viitteet 1-10 / 15
In-store shopper experience in hypermarket face care department
(2020)
Tämän kehittämistehtävän tavoitteena on saada ymmärrystä asiakaskokemuksen nykytilasta naisten kasvojenhoito-osastolla hypermarketketjussa sekä esittää parannusehdotuksia tulosten pohjalta. Työssä keskitytään hypermarketketjun ...
Asiakastyytyväisyystutkimus yrityksen B2B-asiakkaille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kosmetiikan maahantuoja- ja valmistajayrityksen kauneushoitola-asiakkaiden asiakastyytyväisyyden tilaa, jotta toimintaa voitaisiin jatkossa kehittää kerätyn tiedon pohjalta ...
Virtuaalisesti vaikuttava : Virtuaalisen asiakastapahtuman tuotanto & toteutus
(2021)
Onnistunut tapahtuma motivoi ja innostaa. Keväällä 2020 tapahtumien merkitys korostui, kun maailmanlaajuisen koronapandemian vuoksi jo suunnittelut asiakastapahtumat peruttiin. Samainen kevät toi tullessaan valtavan ...
Tuotevideon kehittäminen yhteiskehittämällä farmaseuttisen henkilökunnan kanssa : case: Repolar Pharmaceuticals
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää farmaseuttisen henkilökunnan tuotetietoutta sekä asiakaskokemusta. Tavoitteena oli kehittää Abilar® 10% Pihkasalvalle sisällysluettelollinen tuotevideo yhteiskehittämällä farmaseuttisen ...
Digitalisaatiosta apua lain tulkintaan? Asiakasymmärrys kauneudenhoitoalan viranomaisten verkko-oppimisympäristöprojektissa
(2022)
Hius- ja kauneudenhoitoalalla toimii monimuotoinen ammattilaisten joukko. Perinteisten parturin, kampaajan ja kosmetologin ammattien lisäksi alan toimijoita voivat nykyään olla muun muassa microblading–artistit, ripsi- ja ...
Digitaalisen markkinoinnin kehittäminen asiakasprofiilille sopivaksi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli asiakaskyselytutkimuksen avulla tuottaa toimeksiantajan verkkokaupalle asiakasprofiilit. Lisäksi opinnäytetyön tarkoitus oli pohtia millaisin toimin toimeksiantajayritys voisi jatkossa ...
Luonnonkosmetiikan ostokokemus: case Ruohonjuuri Kamppi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa Ruohonjuuren Kampin myymälän asiakkaiden luonnonkosmetiikan ostokokemusta sekä siihen vaikuttavia tekijöitä, kuten tuotesijoittelun onnistuneisuutta, tuoteinformaation ...
Jalkahoidon opas palveluiden markkinoinnin tueksi
(2021)
Tämän opinnäytetyön yhteistyöyrityksenä toimi Askeleen edellä jalkaterapiayritys. Työn tarkoituksena oli luoda informoiva jalkojenhoidon opas, jonka avulla lisätään asiakkaiden tietämystä jalkojenhoidon tärkeydestä. Opas ...
Case Kauppakeskus Valkea : KesäkatuPOP-festivaalin asiakaskokemuksen kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Kauppakeskus Valkeassa järjestettävän tapahtuman KesäkatuPOP-festivaalin asiakaskokemusta. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Oulun keskustassa sijaitseva Kauppakeskus Valkea. ...
Asiakastyytyväisyyden tutkiminen ja kehittäminen : case: Berner Shop
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, vastaako ostokokemus Berner Shopissa asiakkaiden toiveita, sekä olisiko myymälässä tai sen palveluissa kehitettävää. Tutkimusongelmana oli ostokokemuksen vastaavuus asiakkaiden ...