Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti.
Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 14
Digitaalisen asiakaskokemuksen parantaminen chatbotin avulla verkkosivuston yhteydenottolomakkeissa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin chatbotin avulla toimeksiantajan, Virva VR Oy:n, yhteydenottotoimintoja Pikseli Virtuaalipuistojen verkkosivustolla. Kehittämistyön tueksi toteutettiin asiakastutkimus lähtötilan sekä ...
Potilastietojärjestelmän käyttöönotto ja sen tuomat haasteet
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia erään potilastietojärjestelmän käyttöönottoa ja siinä ilmenneitä haasteita ensimmäisen neljän kuukauden ajalta. Tutkimusaineisto on rajattu ajanvarauksiin liittyviin ongelmiin ...
CoZone-asiakasportaalin käyttökokemus — Case Azets Insight Oy
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä tietoa CoZone-asiakasportaalin käytöstä asiakasyrityksiltä ja pääkäyttäjiltä sekä käytön mahdollisista ongelmakohdista. Työ toteutettiin laadullisena tutkimuksena ja menetelmänä ...
Nokia Arena:n asiakaskokemuksen kehittäminen Design Sprint -menetelmällä
(2023)
Tässä opinnäytetyössä suunniteltiin mobiilisovellusta Nokia Oyj hallitsemassa Tampereen kansi areenaa varten. Ominaisuudet sovelluksessa ovat ruoantilaus ja navigointi areenalla. Toiminnot ja toiminnalliset osat ideoitiin ...
B2B-pienasiakkaan asiakaskokemus verkkokauppaympäristössä
(2022)
Opinnäytetyössä perehdyttiin kotimaiseen ja ulkomaiseen kirjallisuuteen asiakaskokemukseen liittyen. Työ sivusi myös asiakaskokemuksen strategiaa ja asiakaskokemuksen mittaamista. Asiakaskokemustyön taloudellista kannattavuutta ...
Profit Softwaren verkkosivujen kehittäminen palvelumuotoilun ja prototypoinnin avulla
(2021)
Verkkosivut ovat tärkeässä asemassa jokaiselle yritykselle hyvän ensivaikutelman ja asiakaskokemuksen luomisen kannalta. Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä Profit Softwarelle ehdotus yrityksen ...
Personoitu digitaalinen palvelu Kespron noutotukkuasiakkaille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää asiakasyrityksen nykyisiä digitaalisia palveluita, parantaa niiden käyttökokemusta ja saada entistä suurempi osa nykyisistä yritysasiakkaista niiden pariin. Toimeksiantajana ...
Käyttäjäkeskeinen mobiilisovellus — Case Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus Oy
(2022)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä kehitettiin käyttäjälähtöinen mobiilisovellussuunnitelma, joka tuotettiin Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Pääkaupunkiseudun ...
Noutotukkuasiakkaan digitaalisen palvelukokemuksen kehittäminen AR-lasien avulla : case: Kespro
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Kespro. Kehittämistyön lähtökohtana oli kehittää Kespron noutotukkuasiakkaiden saumatonta online-offline-kokemusta. Tavoitteena oli yhdistää perinteinen analoginen ...
Noutotukkuasiakkaan digitaalisen asiakaskokemuksen kehittäminen infonäytön ja mobiilisovelluksen avulla
(2023)
Opinnäytetyön ensisijaisena tavoitteena oli parantaa Kespron noutotukkuasiakkaiden digitaalista asiakaskokemusta. Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Kespro, joka on Suomen suurin foodservice-tukku ja palvelee ainoastaan ...