Haku
Viitteet 1-10 / 14
Asiakaskokemustutkimus Aluprolle
(2020)
Nykypäivänä erinomaisen asiakaskokemuksen luominen tuo kilpailuetua ja luo asiakasuskollisuutta. Asiakkaiden kokemuksia, tarpeita ja odotuksia tulee kuunnella tarkemmin myös tulevaisuudessa. Digitaaliset kanavat ovat myös ...
Asiakastapahtumaohjekirja turvallisuusorganisaatiolle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana toimi turvallisuusalan koulutuksiin ja maahantuontiin erikoistunut vantaalainen yritys Suomen Turvaprojektit Oy. Opinnäytetyön idea syntyi toimeksiantajan tarpeesta ...
Asiakkuuksien kehittäminen myyntipäällikön työssä
(2024)
Yrityksien olemassa olon edellytyksenä on kyky myydä tuotteita tai palveluita, joita markkinat, eli asiakkaat ostavat. Asiakkaat hankkivat tuotteita ja palveluita jotka vastaavat tarpeeseen, eli tuottavat asiakkaalle arvoa ...
Asiakastyytyväisyys B2B-Ympäristössä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia teknisellä alalla toimivan tukkukaupan asiakastyytyväisyyden ja -kokemuksen nykytilaa. Työn tarkoituksena oli antaa toimeksiantajayritykselle mitattua tietoa tuotteiden- ja ...
Päivitetyn asiakaspolun käyttöönotto rakentamisen aikana
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia päivitetyn asiakaspolun toimivuutta rakentamisen aikana ja sitä kautta parantaa asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi rakennusalan yritys, joka rakentaa ...
Asiakkuuden johtamismallin kehittäminen oppimisympäristöasiakkaalle
(2023)
Tämän kehittämistyön tarkoitus oli kehittää asiakkuuden johtamismalli Helsingin kaupungin Kasvatuksen ja koulutuksen (Kasko) asiakkuuteen toimeksiantajalle Lekolar-Printel Oy:lle. Johtamismallissa tarkastelun kohteeksi ...
Hoitomalli avainasiakkuuksien kehittämiseen ja kasvattamiseen sisustusalan yrityksessä
(2022)
Avainasiakkaat ovat yrityksille tärkeitä ja niiden menettämisellä on usein suuria vaikutuksia yrityksen toimintaan. Useat yritykset suuntaavat ajatteluaan tällä hetkellä vahvemmin asiakkaisiin ja asiakaskokemuksen ...
Pk-asiakasyrityksien hoitomallin kehittäminen
(2022)
Suomessa on suuri määrä Pk-asiakkaita, joiden mahdollistama asiakaspotentiaali on Yritys X Oy:lle merkittävä, mutta asiakassegmentin asiakkaiden hoitaminen menestyksekkäästi tarvitsee heille suunnatun asiakkuuden hoitomallin. ...
Kumppanistrategian kehittäminen asiakaskokemuksen avulla
(2021)
Asiakaskokemuksen (CX) taustalla vaikuttaneet digitaalinen muutos, monikanavaisuus, kiristynyt kilpailutilanne sekä kasvaneet asiakasodotukset ovat johtaneet tilanteeseen, jossa yritysten on etsittävä uusia ratkaisuja ja ...
Asiakkuuksien johtamisen kehittäminen Case: Yritys X
(2022)
Tämän opinnäytetyön tutkimuksellisena tavoitteena oli selvittää kohdeorganisaation nykytila asiakkuuksien johtamisesta ja avainasiakkuuspäälliköiden työstä. Tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä asiakkuuksien johtamisen ...