Haku
Viitteet 1-10 / 19
Kohdeorganisaation sähköisen asioinnin kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja kohdeorganisaatio on keskinäisen vastuun perusteella toimiva yhteisö, jonka päätarkoituksena on työttömyysturvalaissa säädettyjen etuuksien ja muiden yhteisön toimialaan kuuluvien ...
Palvelulupauksen lähtökohtien tunnistaminen julkishallinnon sähköisessä asioinnissa: case OmaVero
(2019)
Digitalisaation myötä julkiset palvelut ovat siirtymässä ja jo siirtyneet verkkoon. Sähköisten palvelujen toimivuus ja niiden käyttäjälähtöinen kehittäminen on yhteiskunnallisesti merkittävää, muun muassa syntyvän säästön ...
Robotti digityön pomona : tekoäly ja robotiikka johtamisen apuna finanssialan työn murroksessa
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantona oli selvittää, kuinka tekoälyä ja robotiikkaa voidaan hyödyntää johtamisen apuna finanssialan työn murroksessa. Työn murroksen myötä digitalisaatio lisääntyy, ja työ sekä työntekijöiden ...
Palkkahallinnon kehittäminen asiakasnäkökulmasta
(2021)
Opinnäytetyö käsittelee onnistuneen palkkahallinnon palvelukokonaisuuden luomista asiakastarpeisiin. Tavoitteena oli ymmärtää palkkahallinnossa tapahtuvia muutoksia ja niiden yhteyttä asiakaskokemukseen. Opinnäytetyö tehtiin ...
Kehitysehdotuksia Elisa Oyj:n uusien asiakkaiden viestintään
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa kehitysehdotuksia Elisa Oyj:n uusien asiakkaiden viestintään. Työssä keskityttiin henkilöasiakkaiden tämän hetkisen viestinnän sisältöihin. Opinnäytetyön tarkoituksena oli löytää ...
Virtuaalisesti vaikuttava : Virtuaalisen asiakastapahtuman tuotanto & toteutus
(2021)
Onnistunut tapahtuma motivoi ja innostaa. Keväällä 2020 tapahtumien merkitys korostui, kun maailmanlaajuisen koronapandemian vuoksi jo suunnittelut asiakastapahtumat peruttiin. Samainen kevät toi tullessaan valtavan ...
Helsinki Outlet -verkkokaupan asiakaskokemuksen kehittäminen ostoprosessin kautta
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia ja kehittää verkkokaupan asiakaskokemusta ostoprosessin näkökulmasta. Toimeksiantajana opinnäytetyölle toimi Helsinki Outlet Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa Helsinki Outlet ...
Videopalvelun vaikutus autohuollon asiakkaiden asiakastyytyväisyyteen
(2021)
Opinnäytetyön tavoite on mitata autohuollon videopalvelun asiakastyytyväisyyttä ja onko sillä vaikutusta asiakasuskollisuuteen. Tutkimuksen toimeksiantaja on Promira Group Oy ja videopalvelun valmistaja on CitNOW. ...
Digitalisaatiosta apua lain tulkintaan? Asiakasymmärrys kauneudenhoitoalan viranomaisten verkko-oppimisympäristöprojektissa
(2022)
Hius- ja kauneudenhoitoalalla toimii monimuotoinen ammattilaisten joukko. Perinteisten parturin, kampaajan ja kosmetologin ammattien lisäksi alan toimijoita voivat nykyään olla muun muassa microblading–artistit, ripsi- ja ...
Asiakaskokemus chat-palvelun kehittämisen lähtökohtana
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa kehittämisehdotuksia, joilla voidaan parantaa Työterveys Helsingin Hoitochat-palvelun asiakaskokemusta. Tarkoituksena oli hyödyntää saavutettavuuden periaatteita sekä palvelun käyttäjien ...