Haku
Viitteet 1-8 / 8
Asiakaskokemustutkimus Aluprolle
(2020)
Nykypäivänä erinomaisen asiakaskokemuksen luominen tuo kilpailuetua ja luo asiakasuskollisuutta. Asiakkaiden kokemuksia, tarpeita ja odotuksia tulee kuunnella tarkemmin myös tulevaisuudessa. Digitaaliset kanavat ovat myös ...
Tulorekisterin käyttöönoton kokemuksia julkisten alojen eläkelain (JuEL) näkökulmasta
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia Kevalle tulorekisterin käyttöönoton kokemuksia julkisen alojen eläkelain (JuEL) näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoitteena oli saada tietoa asioista, joihin Kevan asiakkaat ovat tyytyväisiä ...
Lähipalvelukeskuksen palvelujen kehittäminen asiakastutkimusta hyödyntäen, Case: Hertsi
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana on lähipalvelukeskus Hertsi. Työn tavoitteena on luoda kehittämisehdotuksia toimeksiantoyritykselle sekä hankkia tietoa sen asiakaskunnasta. Työn tarkoituksena on kehittää ...
Golfkentän osakkeenomistajien asiakaskokemuksen kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Etelä-Suomessa sijaitseva golfkenttä. Tutkimuksen tavoitteena oli kerätä kentän osakkeenomistajien mielipiteitä heille suunnatusta kanta-asiakkaiden palvelusta. Annetun palautteen ...
Siidrimajan brändi: Omistajan ja asiakkaiden näkemysten kohtaaminen
(2020)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää yrityksen brändiä sekä kohtaavatko omistajan ja asiakkaiden muodostamat näkemykset toisiaan. Opinnäytetyön kohdeyritys oli Siidrimaja, pienyritys Tallinnassa. Yritykselle ei ole ...
Lead Generation -projektiraportti : case: Professio Oy
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli hankkia kehitysideoita opinnäytetyön toimeksiantajan, Professio Finland Oy:n järjestämiin tapahtumiin. Kehitysideoiden avulla pyrittiin kehittämään tulevaisuudessa järjestettäviä tapahtumia ...
Alaikäisten pankkiasioiden hoito
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kehittämistarpeita alaikäisten pankkiasioiden hoitoon liittyen. Kehittämistarpeita selvitettiin verkkokyselyllä, jonka kautta haluttiin saada tietoa siitä, kuinka tyytyväisiä ...
Asiakaskokemuksen selvittäminen NPS-mittaustuloksen kasvattamiseksi S-market Haliselle
(2023)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Turussa sijaitseva S-market Halinen. Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää syitä, miksi S-market Halisen NPS-mittauksen tulos on jäänyt matalaksi. NPS-mittauksella selvitetään, ...