Haku
Viitteet 1-10 / 19
Asiakashankinta ja positiivisen näkyvyyden lisääminen tapahtuman avulla
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoitus oli löytää hyväntekeväisyys- ja liikuntatapahtuman avulla tavat saada positiivista näkyvyyttä ja asiakkaita toimeksiantajalle Ilona Liikunta Oy:lle. Tavoitteena oli tilaisuuden avulla ...
Panimokierroksen ja sen markkinointikanavien käytön kehittäminen
(2019)
Tämän kehittämistyönä toteutetun opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa kehitysehdotuksia panimokierrokseen liittyen Olarin Panimolle. Tavoitteena oli, että yrityksen panimokierroksen sisältö, asiakaskokemus ja pääasialliset ...
Asiakastyytyväisyystutkimus yrityksen B2B-asiakkaille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kosmetiikan maahantuoja- ja valmistajayrityksen kauneushoitola-asiakkaiden asiakastyytyväisyyden tilaa, jotta toimintaa voitaisiin jatkossa kehittää kerätyn tiedon pohjalta ...
Digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma Laskuta 247 Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Laskuta 247 -yritykselle digimarkkinoinnin kehittämissuunnitelma, jonka avulla yritys pystyisi kehittämään digitaalisen markkinoinnin toimenpiteitään. Suunnitelma on tehty pienen ...
Päivitetyn asiakaspolun käyttöönotto rakentamisen aikana
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia päivitetyn asiakaspolun toimivuutta rakentamisen aikana ja sitä kautta parantaa asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi rakennusalan yritys, joka rakentaa ...
Onnistuneet product drop -strategiat
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää product drop -strategian merkitystä ja vaikutuksia brändien ja yritysten markkinointiin digitaalisessa ympäristössä. Työssä analysoitiin product drop -strategiaa sekä sen toteutumista ...
Tuotevideon kehittäminen yhteiskehittämällä farmaseuttisen henkilökunnan kanssa : case: Repolar Pharmaceuticals
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää farmaseuttisen henkilökunnan tuotetietoutta sekä asiakaskokemusta. Tavoitteena oli kehittää Abilar® 10% Pihkasalvalle sisällysluettelollinen tuotevideo yhteiskehittämällä farmaseuttisen ...
Digimarkkinoinnin kanavat ja niiden hyödyntäminen Leipurin Oyj:ssä
(2022)
Kehittämistyön tavoitteena on toimeksiantaja yrityksen Leipurin Oyj:n nykyisten digimarkkinoinnin kanaviin kehitysehdotusten luominen. Työn tarkoituksena on selvittää kehityskohteita Leipurin digimarkkinoinnin kanavissa, ...
Valikoimanhallinta myynnin ja asiakaskokemuksen tukena
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli valikoimapäällikön roolissa pohtia keinoja kasvattamaan media- ja teknologia-alalla toimivan toimeksiantajayrityksen myyntiä ja parantaa asiakaskokemusta.
Opinnäytetyö kirjoitettiin ...
Asiakkuuden johtamismallin kehittäminen oppimisympäristöasiakkaalle
(2023)
Tämän kehittämistyön tarkoitus oli kehittää asiakkuuden johtamismalli Helsingin kaupungin Kasvatuksen ja koulutuksen (Kasko) asiakkuuteen toimeksiantajalle Lekolar-Printel Oy:lle. Johtamismallissa tarkastelun kohteeksi ...