Haku
Viitteet 1-10 / 27
Psyykkisen valmennuksen verkkokauppa palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokauppa psyykkisen valmennuksen palveluita toteuttavalle INTO Health & Care Oy:lle palvelumuotoilun keinoin. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yrityksen asiakkaiden ...
Asiakaslähtöiset tukipalvelut lisäarvon tuottajina hotellin kokouspalveluissa
(2020)
Kokous- ja tapahtumatoimialalla yrityksen kyky erottautua kilpailijoista on olennainen osa kannattavaa liiketoimintaa. Erottautuminen tapahtuu luomalla asiakkaalle lisäarvoa. Kokouspalveluissa lisäarvoa luodaan tukipalveluiden ...
Ammatillinen kehittyminen asiakaspalvelijana
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittyä ammatillisesti ja ymmärtää, kuinka asiakaspalvelussa voidaan toimia paremmin ja asiakaskeskeisemmin. Opinnäytetyöntekijä osallistuu myös kampanjoiden suunnitteluun ja toteutukseen. ...
Asiakaslähtöisiä kehittämisehdotuksia majoituspalvelulle : Case Holiday Inn Expo
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kartoittaa toimeksiantajayrityksen Holiday Inn Expo -hotellin asemaa Messukeskuksen näytteilleasettajien silmissä sekä tutkimuksen ja kehittämistyökalujen avulla tehdä kehittämisehdotuksia ...
Kehittyminen Asiakkuusjohtajana
(2020)
Päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia HOK-Elannon Triplan ravintoloiden Urban Rabbit & Fredde’s ympäristön asiakassegmenttejä ja asiakasjohtamista. Tavoitteena oli myös tarkastella miten tarjooma vastaa ...
Laurean kouluvierailukiertueen kehittämissuunnitelma
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia kehittämissuunnitelma, jonka pohjalta Laurean kouluvierailutoimintaa kehitetään asiakaslähtöisemmäksi. Tässä opinnäytetyössä asiakkaan roolissa nähtiin toisen asteen ...
Konseptisuunnitelma lemmikin kanssa matkustamiseen Case: Holiday Club
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Holiday Clubille konseptisuunnitelma lemmikin kanssa matkustamiseen Holiday Clubin hotelleissa ja loma-asunnoissa. Holiday Clubilla ei ole yhtenäistä konseptia lemmikkien kanssa ...
Palveluprosessin kehittäminen palvelupolun avulla: Finlandia Hotel Seurahuone Riihimäki
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa toimeksiantajalle kehitysideoita ruokaravintolan kehittämiseen. Opinnäytetyön tarkoituksena oli, että toimeksiantaja voi käyttää kehitysideoita ruokaravintolan ...
”Mun mielestä se, mitä kunnalta kaipaa on se et tietäs, mihin ne on menossa”: kunnallisten elinkeinopalveluiden kehittäminen
(2023)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön kohteena olivat Kangasniemen kunnan elinkeinopalvelut. Kehittämistyön tavoitteena oli luoda keinoja, joiden avulla kunta voisi edistää alueen yrittäjien toimintaedellytyksiä proaktiivisesti ...
Asiakasymmärryksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2023)
Opinnäytetyön kehittämistyön kohteeksi määriteltiin toimeksiantajan kanssa asiakasymmärryksen kehittäminen Barski Helsinki anniskeluravintolassa palvelumuotoilun keinoin. Tavoitteena on kasvattaa asiakasymmärrystä tutkimalla ...