Haku
Viitteet 1-10 / 74
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Improving the Customer Experience at the Olympia Terminal of the Port of Helsinki
(2020)
Traditionally, the passenger terminals are considered merely as pass through venues. Port of Helsinki wants to change that conception and develop the port and its passenger terminals’ overall service offering, as well as ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen parantaminen chatbotin avulla verkkosivuston yhteydenottolomakkeissa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin chatbotin avulla toimeksiantajan, Virva VR Oy:n, yhteydenottotoimintoja Pikseli Virtuaalipuistojen verkkosivustolla. Kehittämistyön tueksi toteutettiin asiakastutkimus lähtötilan sekä ...
Designing a New Way to Measure Customer Experience in the Real Estate IT Services Business
(2020)
Customer experience has a significant effect to companies’ financial results. It relates to many different aspects of companies’ operations, and if handled poorly, can have significant negative effects. Many companies think ...
Lääkeyrityksen verkkopalvelun asiakaskokemuksen mittaaminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälaista asiakaskokemusta tarjottiin lääkeyrityksen verkkosivuston käyttäjille sivuston uudistuksen jälkeen verkkokyselyn avulla. Työn tavoitteena oli arvioida onnistumista ...
Asiakkuuksien kehittäminen myyntipäällikön työssä
(2024)
Yrityksien olemassa olon edellytyksenä on kyky myydä tuotteita tai palveluita, joita markkinat, eli asiakkaat ostavat. Asiakkaat hankkivat tuotteita ja palveluita jotka vastaavat tarpeeseen, eli tuottavat asiakkaalle arvoa ...
Ostopolku K-Rauta Lahdesjärven viherpihalla
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli saada tarkempi kuva K-Rauta Lahdesjärven viherpihan asiakkaista ja heidän odotuksistaan ja asiakaskokemuksestaan myymälässä. Työn tavoitteena oli kuvata eri asiakassegmenttien ostopolku ...
AT-Marine Oy:n työntekijöiden kokemus ulkoistetusta työterveyshuollosta
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kartoittaa työelämäedustaja AT-Marine Oy:n työntekijöiden kokemuksia ja kehityskohteita nykyisestä ulkoistetusta työterveyshuollosta. Tavoitteena oli saada työntekijöiden kokemuksia ulkoistetun ...
Myyntiprosessin kehittäminen ja asiakaskokemuksen parantaminen Yritys X:ssä
(2020)
Tutkimuksessa haluttiin tutkia, millä tavalla toimeksiantajayrityksen myyntiprosessia pystyttäisiin kehittämään sekä asiakaskokemusta parantamaan. Jokaisessa myyntiorganisaatiossa on tärkeää, että myynti toimii saumattomasti ...