Haku
Viitteet 1-10 / 78
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Asiakastyytyväisyyslomakkeen kehittäminen kognitiiviselta toimintakyvyltä heikommille ikäihmisille
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää selkokielinen asiakastyytyväisyyslomake kognitiiviselta toimintakyvyltä heikommille ikäihmisille Marjatta-Säätiön käyttöön ja osaksi laatukäsikirjaa. Opinnäytetyön tavoitteena oli ...
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Asiakaslähtöisyyden ja osallistamisen tapojen kehittäminen palvelukehityksessä case: Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää asiakaslähtöisyyttä ja asiakkaiden osallistamisen tapoja palvelukehityksessä yrityksessä X. Kehittämistä taustoittavassa tutkimusosuudessa selvitetään asiakkaiden osallistaminen ...
ServiceDeskin palveluprosessien kehittäminen — Case Laurea-ammattikorkeakoulu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten ServiceDeskin loppukäyttäjät löytävät ServiceDeskin palvelut, miten palveluiden prosessit toimivat ja mitkä ovat ne palvelut, joihin loppukäyttäjät toivovat parannusta. ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen parantaminen chatbotin avulla verkkosivuston yhteydenottolomakkeissa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin chatbotin avulla toimeksiantajan, Virva VR Oy:n, yhteydenottotoimintoja Pikseli Virtuaalipuistojen verkkosivustolla. Kehittämistyön tueksi toteutettiin asiakastutkimus lähtötilan sekä ...
Palvelumuotoilu kehittämisen työkaluna kasvuyrityksessä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää onko palvelumuotoilu toimiva kehitystyökalu start-up yrityksessä ja mitä asioita tulee ottaa huomioon kun palvelumuotoilun prosessia hyödynnetään alkuvaiheen kasvuyrityksessä. ...
Ikääntyvien palveluohjauksen nykytila ja digitaaliset kehittämismahdollisuudet
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ikääntyvien palveluohjauksen nykytila ja kartoittaa sen digitalisoinnin mahdollisuuksia. Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä ymmärrystä siitä, millaista ikääntyvien palveluohjaus ...
Traumainformoitu työote asiakassuhteen luomisessa Espoon tapaamispaikassa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää traumainformoitua työotetta asiakassuhteen luomisessa Espoon tapaamispaikassa. Opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää tapaamispaikan alkutapaamisen käytäntöjä ja tiedonkulkua sekä ...