Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakaslähtöisyys asiakkaan kokemana Hyvinkään kotihoidossa : Tuoko Lean-menetelmä lisäarvoa kotihoitotyön asiakaslähtöisyyden kehittämiseen ja parantamiseen?
(2019)
Opinnäytetyömme tavoitteena oli selvittää kotihoitotyön asiakaslähtöisyyttä lisääviä ja heikentäviä tekijöitä kotihoidon asiakkaiden näkökulmasta ja miten asiakaslähtöisyyttä voisi lähteä kehittämään Lean-menetelmän avulla ...
Tapaamispaikan asiakasprosessin yhtenäistäminen ja asiakaslähtöisyyden vahvistaminen Leanin menetelmin
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli yhtenäistää tapaamispaikan toimipisteiden asiakasprosessi asiakaslähtöiseksi Leanin menetelmin. Tavoitteena oli vahvistaa tapaamispaikkojen toimipisteiden asiakaslähtöisyyttä ja lisätä arvoa ...
Asuntosijoitustoiminnan prosessien digitalisoimisen kartoitus kasvun mahdollistamiseksi
(2021)
Kehittämistyön tavoitteena on kartoittaa, miten asuntosijoittamisen yksittäinen prosessi digitalisoidaan. Taustalla vaikuttaa halu kehittää perinteisten toimintamallien rinnalle ja tilalle uudenlaisia liiketoiminta- ja ...