Haku
Viitteet 1-6 / 6
Viestinnän yhteiskehittäminen : Case: Suomen Golfliitto
(2019)
Viestintä kehittyy jatkuvasti. Sitä kehitetään tietoisesti ja se muuttuu ympäristön mukana. Käsitys oman organisaation viestinnän toteutumisesta voi olla kaukana todellisuudesta eikä tätä aina tiedosteta. Viestintää voidaan ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen digitaalisen asiakasviestinnän kehittämisessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kohdeorganisaation digitaalisen asiakasviestinnän kehittäminen hyödyntäen palvelumuotoilun menetelmiä. Tavoitteena oli selvittää, mitkä palvelumuotoilun menetelmät soveltuvat viestinnän ...
Kesäterkkaritoiminnan tunnettavuuden lisääminen viestinnän avulla
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää Vantaan kaupungin kesäterkkaritoiminnan ulkoista viestintää. Tavoitteena on löytää keinoja joilla vahvistaa kesäterkkaritoiminnan viestintää, jotta yhä useampi tuen tarpeessa oleva ...
Yhteisistä haasteista kohti yhteisiä onnistumisia: Hankeviestinnän konseptin kehittäminen Laurea-ammattikorkeakoululle palvelumuotoilun avulla
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoitus oli kehittää Laurea-ammattikorkeakoululle hankeviestinnän konsepti, joka auttaa hankkeiden projektipäälliköitä ja Laurean markkinointitiimiä tekemään vaikuttavampaa viestintää ...
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen strategisessa viestinnässä
(2021)
Asiakkaiden rooli digitalisoituvassa yhteiskunnassa korostuu. Menestyvän organisaation taustalla on yhä useammin asiakaslähtöinen ajattelutapa, joka huomioi asiakkaiden tarpeet toiminnassa. Samaan aikaan strategisessa ...
Sosiaalisen median suunnitelman luominen hotelli Emilialle
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda käyttökelpoinen ja selkeä sosiaalisen median suunnitelma työn toimeksiantajayritykselle, hotelli Emilialle. Emilia on pieni perheomisteinen hotelli Hämeenlinnan ...