Haku
Viitteet 1-10 / 53
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma rakennusalan B2B-yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma Rakennus Kurre Oy:lle, jonka asiakkaita ovat pääsääntöisesti muut yritykset. Tavoitteena oli luoda yritykselle mahdollisimman ...
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Psyykkisen valmennuksen verkkokauppa palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokauppa psyykkisen valmennuksen palveluita toteuttavalle INTO Health & Care Oy:lle palvelumuotoilun keinoin. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yrityksen asiakkaiden ...
Asiakaslähtöisyyden ja osallistamisen tapojen kehittäminen palvelukehityksessä case: Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää asiakaslähtöisyyttä ja asiakkaiden osallistamisen tapoja palvelukehityksessä yrityksessä X. Kehittämistä taustoittavassa tutkimusosuudessa selvitetään asiakkaiden osallistaminen ...
Asiakasymmärrys digitaalisten sosiaali- ja terveyspalveluiden kehittämiseen asiakaslähtöisesti
(2021)
Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa syvällistä asiakasymmärrystä erityisen tuen tarpeessa olevien nuorten aikuisten (18-29 v) tarpeista ja haasteista liittyen digitaalisiin sosiaali- ja terveyspalveluihin. ...
Digitaalisen asiakaskokemuksen parantaminen chatbotin avulla verkkosivuston yhteydenottolomakkeissa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä kehitettiin chatbotin avulla toimeksiantajan, Virva VR Oy:n, yhteydenottotoimintoja Pikseli Virtuaalipuistojen verkkosivustolla. Kehittämistyön tueksi toteutettiin asiakastutkimus lähtötilan sekä ...
Lääkeyrityksen verkkopalvelun asiakaskokemuksen mittaaminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, minkälaista asiakaskokemusta tarjottiin lääkeyrityksen verkkosivuston käyttäjille sivuston uudistuksen jälkeen verkkokyselyn avulla. Työn tavoitteena oli arvioida onnistumista ...
Suuren julkisen organisaation sosiaalisen median asiakaspalvelun kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Palvelumuotoilu nähdään yhä useammin tarkoituksenmukaisena tapana kehittää yritystoiminnan lisäksi myös julkisia palveluita. Kansalaisten odotukset palveluita kohtaan kasvavat jatkuvasti samaan aikaan kun julkiset organisaatiot ...
Sisustuskahvila Wanhan Justiinan asiakastyytyväisyys
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Sisustuskahvila Wanha Justiina. Opinnäytetyön tarkoituksena oli toteuttaa asiakastyytyväisyystutkimus Wanhalle Justiinalle. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää Wanhan Justiinan ...
B2B yrityksen uusasiakashankinnan kuvaus ja kehitys
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli uusasiakashankinta ja asiakashankinnan kehittäminen b2b yrityksessä. Tarkoituksena oli selvittää, miten uusasiakashankintaprosessi toimii ja mitkä tekijät vaikuttavat prosessiin. Tavoitteena ...