Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 17
Asiakastyytyväisyystutkimus: Case Ravintola Deli
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin asiakastyytyväisyystutkimus Pohjois-Tapiolan ravintola Delille. Ravintola Deli on S-ryhmän ketjuravintola. Samoissa tiloissa ravintolan kanssa toimii myös ravintola Fafa’s. Ravintolan ...
Asiakaskokemuksen mittaaminen ja kehittäminen : Case GLO Grill Kitchen
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantona oli mitata asiakaskokemusta GLO Hotel Sellon ravintola GLO Grill Kitchenin palveluissa, ja ehdottaa kuinka asiakaskokemusta voitaisiin parantaa. Tavoitteena opinnäytetyössä oli mitata toimeksiantajan ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma- Magnum Live Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella Magnum Live Oy:lle
markkinointiviestintäsuunnitelma kuluttajan näkökulmasta. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen yrityksen markkinointiviestintä herättää ...
Tapahtumapalveluyrityksen yritysasiakkaiden asiakastyytyväisyystutkimus : case: Korjaamo Oy
(2019)
Tämän laadullisen opinnäytetyön aiheena on asiakastyytyväisyyden tutkiminen ja sen kautta kehitysehdotuksien luominen asiakastyytyväisyyden parantamiseksi. Työn toimeksiantajana toimii Kulttuuritehdas Korjaamo, jonka ...
Asiakastyytyväisyyden kehittäminen Lounasravintola Rosannessa
(2019)
Työn tavoitteena oli selvittää, onko toimeksiantaja lounasravintolassa kysyntää kasvisruoalle ja minkälaista palautetta asiakkaat antavat tällä hetkellä lounasravintolan lounasruoan tarjonnasta. Pääpaino tutkimuksessa oli ...
Palvelun laadun määrittäminen kahvila Tassissa
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Kuhmoisissa sijaitseva kesäkahvila Tassi. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kahvilan asiakkaiden tyytyväisyyttä nykyhetken palvelun laatuun ja tuotevalikoimaan. Tarkoituksena oli ...
Asiakastyytyväisyystutkimus: Case Ravintola Factory Pitäjänmäki
(2021)
Asiakkaan kokema palvelun laatu on tärkeä osatekijä asiakastyytyväisyyden tuottamisessa. Asiakastyytyväisyystutkimuksessa selvitettiin kyselyllä toimeksiantajan Ravintola Factoryn palvelukokonaisuutta. Tutkimuksen tavoitteena ...
Kehitysehdotuksia majoitusliikkeen mobiilisovellukseen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa kehitysehdotuksia majoitusliikkeen mobiilisovellukseen. Tavoitteena on tuoda mobiilisovellusta enemmän asiakkaiden tietoisuuteen ja luoda sovelluksesta miellyttävämpi ja luotettavampi ...
Kanta-asiakkaiden etujen kehittäminen osana asiakasuskollisuutta : case: Hotel Indigo Helsinki-Boulevard
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana on Hotel Indigo Helsinki-Boulevard. Työn tarkoituksena oli kehittää lisäetuja toimeksiantoyrityksen kanta-asiakkaille. Etujen kehittämisen tavoitteena oli myös parantaa ...
Asiakaskokemuksen nykytila ja sen kehittäminen kohdeyrityksessä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli antaa tietoa asiakaskokemuksen nykytilasta aiemmin kerättyjä asiakastyytyväisyyskyselytuloksia tutkimalla ja syventämällä tietoa haastatteluiden avulla. Lisäksi tarkasteltiin yrityksen ...