Haku
Viitteet 1-10 / 13
Asiakaskokemustutkimus Aluprolle
(2020)
Nykypäivänä erinomaisen asiakaskokemuksen luominen tuo kilpailuetua ja luo asiakasuskollisuutta. Asiakkaiden kokemuksia, tarpeita ja odotuksia tulee kuunnella tarkemmin myös tulevaisuudessa. Digitaaliset kanavat ovat myös ...
Asiakastyytyväisyystutkimus : Case: Tilitoimisto X
(2019)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli selvittää tilitoimisto X:n palkkahallinnon asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä, siihen vaikuttaneita tekijöitä sekä mahdollisia lisäpalvelu- ja koulutustarpeita. Opinnäytetyön toimeksiantajana ...
Mitkä tekijät vaikuttavat tarjouksesta kieltäytymiseen?
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa asiakasymmärrystutkimus K-Auton alaisuudessa toimivan SEAT Suomen maahantuonnin osastolle. Tutkimuskysymys on selvittää, mitä syitä SEAT-ajoneuvon tarjouksesta kieltäytymisen ...
Ammatillisia oppimateriaaleja koskevan markkinointikyselyn toteuttaminen, tulosten analysointi ja kehittämisehdotusten laatiminen
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään Opetushallituksen ammatillisille oppimateriaaleille tehtyä markkinointikyselyä. Työssä esitellään toimeksiantajaorganisaatio, käydään läpi opinnäytetyöprosessin eri vaiheita, kyselyn ...
Asiakastyytyväisyyskysely ohjelmiston ja palvelun kehittämiseksi tilitoimistossa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää opinnäytetyön toimeksiantajan Tilitoimisto Lemon Tree Oy:n tämänhetkistä asiakastyytyväisyyttä, kiinnostusta tilitoimiston oman ohjelmiston Lemonaidin suunnitelmissa olevia ...
Asiakastyytyväisyyskyselyt Truck Masters Finland Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää asiakastyytyväisyyskyselyt toimeksiantajan, Truck Masters Finland Oy:n käyttöön ja arvioida tulosten perusteella, kuinka kyselyjä voitaisiin jatkokehittää. Työssä suoritettiin ...
Asiakastyytyväisyyskyselylomakkeen kehittäminen Lohjan kaupungin terveyskeskusosastoille
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli kehittää vuodeosastoille kaksipuolinen A4 kokoinen asiakastyytyväisyyskyselylomake, joka sisällöltään on selkeä ja kysymykset yksinkertaisia. Työn tavoitteena oli kehittää laadukas ja käyttökelpoinen ...
Asiakastyytyväisyystutkimus Tilitoimisto X:lle
(2019)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Tilitoimisto X:lle. Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää, miten tyytyväisiä tilitoimiston asiakkaat ovat sen tämänhetkiseen toimintaan ja mitkä tekijät tyytyväisyyttä tai ...
Asiakastyytyväisyyskartoitus tieto- ja kustannuspalveluihin erikoistuneelle yritykselle
(2021)
Tämä opinnäytetyö on tehty RPT Byggfakta Oy:n toimeksiannosta. RPT Byggfakta Oy on rakennusalan ja teollisuuden tietopalveluihin ja kustannustoimintaan erikoistunut yritys.
Tämän työn tavoite on antaa RPT Byggfaktalle ...
Kirjakauppojen palveluiden kehittäminen asiakaskyselyllä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli mitata asiakkaiden kiinnostusta valmiille ehdotuksille uusista kirjakauppojen palveluista. Tämä tehtiin asiakaskyselyn muodossa verkossa ja valmiiden ehdotusten lisäksi asiakkailta pyydettiin ...