Theseus käyttökatko ma 22.4. klo 12 alkaen. Katko jatkuu 22.4. klo 15 asti ja on koko Theseuksen laajuinen. Lisäksi töiden käsittely ja syöttö on estetty ti 23.4. ainakin klo 12 asti. Theseus service break from Mon 22.4. at 12:00. The break will last until 15:00 on Mon 22.4. and is Theseus-wide. In addition, processing and uploading of work will be blocked until at least 12:00 on Tue 23.4.
Haku
Viitteet 1-10 / 12
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
Asiakastyytyväisyyslomakkeiden tuottaminen kuntoutuskotiin asukkaille ja omaisille
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda tilaajalle heidän työtään hyödyntävä lomake, jolla he pystyvät mittaamaan asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä asiakastyytyväisyyslomake lyhytaikaiseen ...
Asiakastyytyväisyyskysely Fit24 Kuntoklubille
(2019)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään Fit24 Kuntoklubin toimeksiantamana tehtyä asiakastyytyväi-syyskyselyä. Kyselyn tarkoituksena oli selvittää asiakkaiden mielipiteitä uudesta hinnoittelu-mallista, sekä saada yleisesti ...
Asiakastyytyäisyyskysely MoviGo:n personal trainer palveluihin
(2021)
Tämä toimeksianto on toteutettu MoviGo:lle. Toimeksiantona oli selvittää asiakkaiden tyytyväisyys yrityksen tarjoamiin palveluihin. Työn tietoperustana käytettiin asiakkuudella johtamista ja asiakasymmärrystä palveluliiketoiminnan ...
Asiakastyytyväisyys siivouspalveluyrityksessä
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajana toimivan siivouspalveluyrityksen asiakkaiden asiakastyytyväisyyttä tarjottuun palveluun. Opinnäytetytön tutkimusongelmana oli selvittää siivouspalveluyrityksen ...
Videopalvelun vaikutus autohuollon asiakkaiden asiakastyytyväisyyteen
(2021)
Opinnäytetyön tavoite on mitata autohuollon videopalvelun asiakastyytyväisyyttä ja onko sillä vaikutusta asiakasuskollisuuteen. Tutkimuksen toimeksiantaja on Promira Group Oy ja videopalvelun valmistaja on CitNOW. ...
Palvelun laadun määrittäminen kahvila Tassissa
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimii Kuhmoisissa sijaitseva kesäkahvila Tassi. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää kahvilan asiakkaiden tyytyväisyyttä nykyhetken palvelun laatuun ja tuotevalikoimaan. Tarkoituksena oli ...
Asiakastyytyväisyystutkimus: Case Ravintola Factory Pitäjänmäki
(2021)
Asiakkaan kokema palvelun laatu on tärkeä osatekijä asiakastyytyväisyyden tuottamisessa. Asiakastyytyväisyystutkimuksessa selvitettiin kyselyllä toimeksiantajan Ravintola Factoryn palvelukokonaisuutta. Tutkimuksen tavoitteena ...
Kehitysehdotuksia majoitusliikkeen mobiilisovellukseen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa kehitysehdotuksia majoitusliikkeen mobiilisovellukseen. Tavoitteena on tuoda mobiilisovellusta enemmän asiakkaiden tietoisuuteen ja luoda sovelluksesta miellyttävämpi ja luotettavampi ...
Jalkahoidon opas palveluiden markkinoinnin tueksi
(2021)
Tämän opinnäytetyön yhteistyöyrityksenä toimi Askeleen edellä jalkaterapiayritys. Työn tarkoituksena oli luoda informoiva jalkojenhoidon opas, jonka avulla lisätään asiakkaiden tietämystä jalkojenhoidon tärkeydestä. Opas ...