Haku
Viitteet 1-10 / 14
Verkkosivuston käyttöasteeseen vaikuttavat tekijät
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää asioita, jotka vaikuttavat B2B Market Oy:n verkkosivuston vierailijamääriin. Tutkimuksen avulla mahdollistetaan kohdeyrityksen kaltaisen palvelun, eli B2B-kaupankäynnin markkinapaikan ...
Verkkokauppavuokraus - Lumo-asunnot verkosta
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää miten Lumo – verkkokauppavuokrausta saataisiin kehitettyä ja miten ihmiset kokevat asunnon vuokraamisen suoraan verkkokaupan kautta. Tutkimuksen avulla tuotiin mahdollisia kehitysideoita ...
Hakusanamainonnan toteuttaminen – Case CruzIT Oy
(2019)
Yritystoiminnan kannalta tuotteiden ja palveluiden markkinointi on korvaamattoman tärkeää. Ilman markkinointia myynti on haastavampaa. Nykyisin perinteinen markkinointityyli on vaihtunut suurimmaksi osin digitaaliseksi. ...
Markkinointiautomaatio online-myynnin kasvun tukena
(2019)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin markkinointiautomaation tuomia hyötyjä ja sen mahdollisuuksia parantaa online-myyntiä. Viitekehyksen perusteella pystyttiin tutkimaan, millä tavoin markkinointiautomaatio voi edistää ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma mundo.fi verkkokaupalle
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella mundo.fi verkkokaupalle digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma yrityksen sosiaalisen median kanaville sekä verkkokaupalle. Tämän lisäksi tavoitteena oli luoda yritykselle ...
Digitaalisen markkinoinnin ohjeistus putkialan yritykselle
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, miten luodaan onnistunut digitaalisen markkinoinnin suunnitelma ja millä digitaalisen markkinoinnin keinoin toimeksiantajayritystä voidaan markkinoida kuluttaja-asiakkaille. Lopputuloksena ...
Sisältömarkkinointisuunnitelma : case: RuffProto
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantaja yritys Preeriapingviini Oy:n käyttöön digitaalinen sisältömarkkinointisuunnitelma. Preeriapingviini on kehitellyt uudeksi myyntituotteeksi fyysisen suunnittelupelin, ...
Sosiaalinen media osana yrityksen näkyvyyttä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää pienyritykselle sosiaalisen median palvelut lisäämään näkyvyyttä tukeutuen erilaisiin ominaisuuksiin, sekä mainontatyyleihin. Toimeksiantajana toimi Michelle Bäckman Tmi. Michelle Bäckman ...
Kädentaitoalan toimijan verkkosivuston ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen
(2022)
Verkon kasvu on tuonut verkon tärkeäksi markkinoinnin ja asiakaspalvelun kanavaksi. Verkkoliikenne tulee pitkälti hakukoneista. Opinnäytetyön aiheena on verkkosivuston rakenne hakuoptimoinnin kannalta ja digitaalisen ...
Verkkokaupan käytettävyyden parantaminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on osoittaa kirjallista osaamista, sekä kehitystyön toteuttamisen asiantuntijuutta. Opinnäytetyö tehtiin kehitystyönä kodintuntu.fi sivuston yrittäjälle.
Opinnäytetyössä käsitellään ja ...