Haku
Viitteet 1-10 / 153
Digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma rakennusalan B2B-yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tehdä digitaalisen markkinoinnin kehittämissuunnitelma Rakennus Kurre Oy:lle, jonka asiakkaita ovat pääsääntöisesti muut yritykset. Tavoitteena oli luoda yritykselle mahdollisimman ...
Virtuaalisten messujen digitaalisen B2B- markkinoinnin kehittäminen
(2021)
Opinnäytetyön aiheena oli kehityssuunnitelman laatiminen virtuaalisten messujen digitaaliselle B2B- markkinoinnille, eli erityisesti messujen yritysasiakkaisiin kohdistustuvalle markkinoinnille. Tavoitteena oli selvittää ...
Pk-yrityksen sosiaalisen median strategia : case: Kuukausipesu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayrityksen uuteen pilotointiin toimiva sosiaalisen median strategia. Päätavoitteena on pilotoinnin uusasiakashankinta sosiaalisen median kanavien kautta. Sosiaalisen ...
Verkkomarkkinointiopas special interest-matkailuun
(2021)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään kehittämään toimeksiantajalle Ekumeenisten karmeliittojen ystävät ry:lle toimivaa verkkomarkkinointimallia. Toimeksiantaja on voittoa tavoittelematon yhdistys, joka järjestää teemamatkoja ...
Yritys X:n digimarkkinointi sosiaalisen median kanavissa
(2020)
Digimarkkinointi yrityksissä on laaja sekä monivaiheinen prosessi. Tämän päivän digimarkkinointiin kuuluu verkkosivusto, hakukoneoptimointi ja sisältömarkkinointi, hakusanamainonta, sosiaalisen median verkkokanavat, somen ...
Pienyrityksen markkinointistrategia myynnin ja asiakashankinnan tehostamiseksi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointistrategia pienyrityksen myynnin ja uusasiakashankinnan tehostamiseksi. Opinnäytetyössä tutustuttiin erilaisiin keinoihin ja työkaluihin, joiden avulla myynti ja ...
Toimintasuunnitelma sosiaalisen median markkinointiin : case: Booky.fi Oy
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona verkkokirjakauppa Booky.fi:lle. Tarkoituksena oli kehittää toimintasuunnitelma sosiaalisen median markkinointiin kuluttajapuolelle. Kasvavan digitalisaation myötä sosiaalinen media ...
Nonprofit organisaation digitaalisten markkinointiviestintäkeinojen arviointi
(2019)
Opinnäytetyön tutkimuksen tavoitteena on arvioida koko perheen näytelmätuotantoon ensisijaisesti keskittyvän teatteriyhdistyksen digitaalisia markkinointiviestintäkeinoja. Opinnäytetyö tarkastelee samalla myös muita ...
Sosiaalisen median hyödyntäminen markkinointiviestinnässä : case: Pussikeskus Oy
(2019)
Sosiaalinen media on osa yksityishenkilöiden sekä yrityksien päivittäistä toimintaa. Sosiaalinen media mahdollistaa yrityksille mainontakeinoja, jotka ovat kustannustehokkaita ja helposti toteutettavissa. Tällä hetkellä ...
Verkkosivujen suunnittelu ja toteutus Case: So Focus Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli perustaa verkkosivut psykoterapiaa, elämäntaitokoulutusta ja konsultointipalveluja tarjoavalle So Focus Oy:lle. Verkkosivut tulevat toimimaan yrityksen pääasiallisena markkinointikanavana, ...