Haku
Viitteet 1-9 / 9
Digitaalisen markkinoinnin suunnitelma yritykselle Suomen Työsuojelutalo Oy
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä digitaaliseen markkinointiin, sen kanaviin sekä mittaustyökalujen hyödyntämiseen. Näiden tietojen avulla haluttiin löytää kehittämistoimenpiteitä, joilla parannetaan yrityksen näkyvyyttä ...
Digitaalisen markkinoinnin ohjeistus putkialan yritykselle
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin, miten luodaan onnistunut digitaalisen markkinoinnin suunnitelma ja millä digitaalisen markkinoinnin keinoin toimeksiantajayritystä voidaan markkinoida kuluttaja-asiakkaille. Lopputuloksena ...
Verkkokaupan laajentaminen kansainvälisille markkinoille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää kansainväliseen verkkokauppakäytettävyyteen sekä näkyvyyteen liittyviä ominaisuuksia. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Beautyko Oy. Kansainvälistyminen aloitettiin ...
Brändin lanseeraus verkkokauppaan
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli lanseerata korealainen kosmetiikkabrändi Suomen markkinoille. Tavoitteena oli saada lanseerauksen avulla tunnettavuutta sekä näkyvyyttä kyseiselle brändille. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina ...
Digimarkkinointisuunnitelma Luottotiimi Oy:lle
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda toimiva digimarkkinointisuunnitelma Luottotiimi Oy:lle. Luottotiimi Oy on kuvauspalveluita myyvä yritys, joka tarjoaa 3D-mallinnusta, virtuaalikierroksia sekä drone-kuvausta. Opinnäytetyön ...
Brändin tunnettuuden kasvattaminen digimarkkinoinnin avulla
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli saada näkyvyyttä uudelle Suomen markkinoille lanseerattavalle kosmetiikkabrändille sekä kasvattaa brändin tunnettuutta digitaalisen markkinoinnin keinoin. Markkinoinnissa ...
Yrityksen myynnin kasvattaminen hakukoneoptimoinnin avulla
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää asiakasyrityksen liidien määrää. Tavoitteena oli selvittää mikä on tehokkain tapa liidien markkinointiin pienen yrityksen kannalta. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Editointi.Com ...
Kädentaitoalan toimijan verkkosivuston ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen
(2022)
Verkon kasvu on tuonut verkon tärkeäksi markkinoinnin ja asiakaspalvelun kanavaksi. Verkkoliikenne tulee pitkälti hakukoneista. Opinnäytetyön aiheena on verkkosivuston rakenne hakuoptimoinnin kannalta ja digitaalisen ...
Hakukoneoptimointi pienyrityksen verkkosivuille : case: Rosangeli
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin hakukonemarkkinointia pienyrityksen näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää sitä, miten pienyritys voi hyödyntää digitaalista markkinointia ja hakukoneoptimointia yrityksen verkkosivujen ...