Haku
Viitteet 1-6 / 6
Digitalisaatio itseohjautuvan oppimisen välineenä hius- ja kauneudenhoitoalalla
(2019)
Opinnäyteyön tarkoituksena oli selvittää, minkälaiset digitaaliset ratkaisut tukisivat hius- ja kauneudenhoitoalan opiskelijoiden itseohjautuvaa oppimista. Opiskelijoille suunnatulla kyselyllä pyrittiin selvittämään hius- ...
Henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman (HOKS) laadintavaiheen kehittäminen hius- ja kauneudenhoitoalan perustutkinnossa
(2020)
Tämä tutkimuksellinen kehittämistyö liittyi toisen asteen ammatillisen koulutuksen kehittämiseen. Aiheen on henkilökohtaisen osaamisen kehittämissuunnitelman (HOKS) laadinnan kehittäminen hius- ja kauneudenhoitoalalla ...
Virtuaalisesti vaikuttava : Virtuaalisen asiakastapahtuman tuotanto & toteutus
(2021)
Onnistunut tapahtuma motivoi ja innostaa. Keväällä 2020 tapahtumien merkitys korostui, kun maailmanlaajuisen koronapandemian vuoksi jo suunnittelut asiakastapahtumat peruttiin. Samainen kevät toi tullessaan valtavan ...
Tietoturvan ja -suojan auditointityökalu kauneudenhoitoalan yrityksille
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus on tarjota pienille kauneudenhoitoalan yrityksille auditointityökalu, jonka avulla voi tarkistaa oman tietoturvan ja -suojan tason. Samalla opinnäytetyön tarkoituksena on havainnollistaa se, ...
Digitalisaatiosta apua lain tulkintaan? Asiakasymmärrys kauneudenhoitoalan viranomaisten verkko-oppimisympäristöprojektissa
(2022)
Hius- ja kauneudenhoitoalalla toimii monimuotoinen ammattilaisten joukko. Perinteisten parturin, kampaajan ja kosmetologin ammattien lisäksi alan toimijoita voivat nykyään olla muun muassa microblading–artistit, ripsi- ja ...
Kyberluokan pedagogiset edut
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, mihin kyberluokan ja digitaalisuuden pedagogisia mahdollisuuksia voi hyödyntää. Kyberluokassa voi opiskella interaktiivisten harjoituksien kautta sekä pelillisyyttä hyödyntäen. ...