Haku
Viitteet 1-10 / 31
24/7 Service deskin prosessit ja kehittäminen
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan Service Desk -asiantuntijan työtä ja mitä vaatimuksia työ pitää sisällään, kun sitä tehdään ympärivuorokautisesti. Työn toimeksiantaja on suomalainen ICT-alan yritys, jolla on asiakkaita ...
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Toimintamalli Fingrid Oyj:n tilaisuuksiin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli mallintaa ja yhtenäistää Fingrid Oyj:n tilaisuuksien järjestämisen suunnittelua. Opinnäyte toteutettiin Fingridin Toimistopalvelut -yksikölle, joka on pääasiallisesti vastuussa yrityksen ...
Asiakaspalvelukokonaisuuden tutkimus ja kehitys
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia ja kehittää DHL Freight (Finland) Oy:n uutta asiakaspalvelukokonaisuutta asiakaslähtöisesti. Tähän uuteen asiakaspalvelukokonaisuuteen kuuluvat uusi asiakaspalveluosasto sekä -ohjelma. ...
Onnistumisia ja haasteita Vantaan varhaiskasvatuksen asiakaspalvelussa
(2020)
Vantaan varhaiskasvatuksen asiakaspalvelua on kuntastrategian mukaisesti viime vuosina kehitetty ja uudistettu. Varhaiskasvatuksen asiakaspalvelua siirrettiin Vantaa-infoihin ja samalla asiakaspalvelun kokonaisuutta ...
Tuutorina Service Desk -tiimissä
(2021)
Tässä päiväkirjaopinnäytetyössä seurataan kymmenen seurantaviikon aikana Service Desk Agentin päivittäistä työtä yhden suuren asiakkuuden teknisenä tukena käyttötuessa. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja on merkittävä ...
Päivitetyn asiakaspolun käyttöönotto rakentamisen aikana
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia päivitetyn asiakaspolun toimivuutta rakentamisen aikana ja sitä kautta parantaa asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi rakennusalan yritys, joka rakentaa ...
Portaaliuudistuksen testauksen kehittäminen
(2023)
Opinnäytetyö on toteutettu päiväkirjamuotoisena työn ohessa syksyllä 2023. Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää organisaation portaaliuudistuksen testaustoimintoja. Työn raportointijakson aikana reflektoitiin ...
Päiväkirjaopinnäytetyö tiedonhallinnan suunnittelijana
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoite oli kehittää tiedonhallinnan suunnittelijan työtehtäviä sekä työskentelymenetelmiä. Opinnäytetyö tehtiin valtionhallinnon organisaatiolle. Tutkimuskohteet olivat perehdytys, priorisointi, ...
Service Desk työn kehittäminen terveydenhuoltoon tietojärjestelmiä tuottavassa yrityksessä
(2023)
Tämä päiväkirjamuotoinen opinnäytetyö tehtiin syksyllä 2023 yhteistyössä terveydenhuoltoon tietojärjestelmiä tuottavan kansallisen yrityksen kanssa. Opinnäytetyön aiheen valintaa ohjasi toimeksiantajan tarve kehittää Service ...