Haku
Viitteet 1-10 / 38
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Hämeenkyrön terveyskeskussairaalan osastojen digitaalinen perehdytyskansio
(2021)
Perehdytys auttaa uutta työntekijää sopeutumaan työyhteisöön ja hallitsemaan työtehtäviään. Perehdyttäminen on lain mukaan työnantajan vastuulla. Opinnäytetyön tilaajana oli Hämeenkyrön terveyskeskussairaalan osastot. ...
Asiakaslähtöisyyden ja osallistamisen tapojen kehittäminen palvelukehityksessä case: Yritys X
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää asiakaslähtöisyyttä ja asiakkaiden osallistamisen tapoja palvelukehityksessä yrityksessä X. Kehittämistä taustoittavassa tutkimusosuudessa selvitetään asiakkaiden osallistaminen ...
Ikääntyvien palveluohjauksen nykytila ja digitaaliset kehittämismahdollisuudet
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää ikääntyvien palveluohjauksen nykytila ja kartoittaa sen digitalisoinnin mahdollisuuksia. Opinnäytetyön tavoitteena oli lisätä ymmärrystä siitä, millaista ikääntyvien palveluohjaus ...
Sähköisen asioinnin strategialähtöisen kehittämisosaamisen arviointi
(2019)
Tämä kehittämistehtävä on lähtenyt liikkeelle sosiaali– ja terveydenhuollon digitalisaation aiheuttamasta työelämän muutoksesta.
Työntekijöiltä odotetaan perustyön lisäksi entistä enemmän aktiivista osallistumista ...
Kotihoidon työntekijöiden digitalisaatio- ja teknologiaosaaminen ja sen kehittämisen menetelmät muuttuvassa toimintaympäristössä
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää kotihoidon työntekijöiden digiosaamista sekä osaamiseen vaikuttavia tekijöitä. Opinnäytetyö kuuluu osana Hämeen ammattikorkeakoulun johtamaa DIGI-TEKO-hanketta. Opinnäytetyössä ...
Sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten osaamisen kehittämisen vaikutus sähköisten palveluiden käyttöön
(2019)
Tämän toimintatutkimuksena toteutetun opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää Porvoon kaupungin sosiaali- ja terveysalan ammattilaisten osaamista sähköisten palveluiden käytössä. Tavoitteena oli nostaa sähköisten palveluiden ...
Personoinnin vaikutus palvelukokemukseen terveyspalvelujen digitaalisessa asioinnissa: Case: 65 vuotta täyttäneet espoolaiset
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on ollut selvittää, onko personoinnilla vaikutuksia kunnan terveyspalveluiden digitaalisen asioinnin palvelukokemukseen espoolaisten ikäihmisten keskuudessa. Tarkoituksena on ollut löytää vaikuttavia ...
Case Digitaalinen tapahtumakartta opiskelijatapahtumaan
(2021)
Opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Laurean tietojenkäsittelyopiskelijoiden ainejärjestölle, Jenkins ry:lle, ja tavoitteena oli kartoittaa digitaalisen appropassin mahdollisuuksia sekä myöhemmin appropassiprototyyppi ...
Etätapaamiset Humana Avopalveluiden perhetyössä ja ammatillisessa tukihenkilötyössä koronapandemian 2020 aikana
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää ja tuottaa tietoa etätapaamisista Humana Avopalveluiden perhetyössä ja ammatillisessa tukihenkilötyössä koronapandemian 2020 aikana. Näitä kokemuksia tutkittiin asiakkaiden, ...