Haku
Viitteet 1-10 / 323
Myynnin ja markkinoinnin tehostaminen kiinteistöalan yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa kiinteistöalan yrityksen myyntiä ja markkinointia. Markkinointi ei ole keinona uusi, mutta opinnäytetyön avulla pyrimme löytämään uudenlaisia ja tehostettuja toimintatapoja ja ...
Tarinat osaksi yrityksen markkinointia -Markkinoinnin julkaisukalenterin kehittäminen viinimaahantuontiyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä tarinoiden hyödyntämiseen markkinoinnissa ja tuottaa toimeksiantaja Wineworld Finland Oy:lle tarinallisen sisällön julkaisukalenteri, ideana jakaa tarinoita viineistä ja tuottajista. ...
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Virtuaalitapahtuman markkinointikampanjan suunnittelu Facebookiin : Case Helsingin kiinalainen uusivuosi
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Helsingin tapahtumasäätiö. Tarkoituksena oli tutkia tapah-tuman sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä, syventyä kohderyhmään internet-kyselyn voi-min sekä vertailla muiden vastaavien ...
Markkinointisuunnitelma
(2019)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli laatia kattava markkinointisuunnitelma aurinkopaneeleita ja ilmanvaihtopumppuja myyvälle ja asentavalle yritykselle. Tavoitteena oli tehdä yritykselle toimiva ja helposti käytettävä ...
Markkinointiprosessin kehittäminen prosessikuvauksen avulla
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäyteyön tarkoitus oli toteuttaa Clas Ohlsonin markkinoinnin prosessin prosessikaavio sekä kehittää siitä paranneltu versio viitekehystä ja tutkimusmenetelmiä hyödyntäen. Tavoitteena oli selvittää, ...
Markkinoinnin kehitysehdotus kosmetiikkabrändille
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kehitysehdotus ranskalaisen kosmetiikkabrändin L’Occitane en Provencen markkinoinnille. Yhteistyökumppanina opinnäytetyössä oli brändiä Suomeen maahantuova yritys L’Occitane ...
Pk-yrityksen sosiaalisen median strategia : case: Kuukausipesu
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on luoda toimeksiantajayrityksen uuteen pilotointiin toimiva sosiaalisen median strategia. Päätavoitteena on pilotoinnin uusasiakashankinta sosiaalisen median kanavien kautta. Sosiaalisen ...
Markkinointimateriaalina yritysopas BP hair Oy:lle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää BP hair Oy-brändin identiteettiä ja tunnettavuutta sisältömarkkinoinnin keinoin. Yhteistyöyrityksenä opinnäytetyölle toimi BP hair Oy. Kehitysehdotuksena ...
Verkkomarkkinointiopas special interest-matkailuun
(2021)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään kehittämään toimeksiantajalle Ekumeenisten karmeliittojen ystävät ry:lle toimivaa verkkomarkkinointimallia. Toimeksiantaja on voittoa tavoittelematon yhdistys, joka järjestää teemamatkoja ...