Haku
Viitteet 1-10 / 26
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Glitter Oy:n myymälämyynnin kehittäminen
(2021)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu yritykselle Glitter Oy. Tavoitteena oli selvittää, millä keinoin itse myyjä voi kehittää myymälämyyntiä ja parantaa asiakaspalvelun laatua Pareto-periaatteeseen perustuvien ABCD- ja ABC-XYZ ...
Asiakastyytyväisyystutkimus yrityksen B2B-asiakkaille
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kosmetiikan maahantuoja- ja valmistajayrityksen kauneushoitola-asiakkaiden asiakastyytyväisyyden tilaa, jotta toimintaa voitaisiin jatkossa kehittää kerätyn tiedon pohjalta ...
Päivitetyn asiakaspolun käyttöönotto rakentamisen aikana
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia päivitetyn asiakaspolun toimivuutta rakentamisen aikana ja sitä kautta parantaa asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi rakennusalan yritys, joka rakentaa ...
Onnistuneet product drop -strategiat
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää product drop -strategian merkitystä ja vaikutuksia brändien ja yritysten markkinointiin digitaalisessa ympäristössä. Työssä analysoitiin product drop -strategiaa sekä sen toteutumista ...
Asiakkaan ostokäyttäytyminen ja siihen vaikuttavien tekijöiden kontrollointi : tutkimuskohteena Sotka
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin asiakkaan ostokäyttäytymistä huonekalumyymälässä. Tavoitteena oli selvittää Sotka-ketjun myyntitoimintojen kehityskohteita tutkimuksella. Myynnin parantamiseen esitetään ratkaisuja myös ...
Yrityksen myynnin kasvattaminen hakukoneoptimoinnin avulla
(2022)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää asiakasyrityksen liidien määrää. Tavoitteena oli selvittää mikä on tehokkain tapa liidien markkinointiin pienen yrityksen kannalta. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Editointi.Com ...
Hotellin ravintolan markkinoinnin kehittäminen
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli parantaa GLO Hotel sellon ravintolan GLO Grill Kitchenin markkinointia. GLO Hotel Sello oli Leppävaarassa Sellon kauppakeskuksen vieressä sijaitseva hotelli, johon kuului ravintolan ...
Asiakkuuden johtamismallin kehittäminen oppimisympäristöasiakkaalle
(2023)
Tämän kehittämistyön tarkoitus oli kehittää asiakkuuden johtamismalli Helsingin kaupungin Kasvatuksen ja koulutuksen (Kasko) asiakkuuteen toimeksiantajalle Lekolar-Printel Oy:lle. Johtamismallissa tarkastelun kohteeksi ...
Trendikästä digimarkkinointia – Opas markkinoinnin tueksi
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa digimarkkinoinnin trendien näkökulmasta opas Kodinkaveri-palvelulle digimarkkinoinnista. Kehittämistyö syntyi tarpeesta kehittää yrityksen digimarkkinointia niin että se tavoittaisi ...