Haku
Viitteet 1-10 / 43
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Markkinointimateriaalina yritysopas BP hair Oy:lle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää BP hair Oy-brändin identiteettiä ja tunnettavuutta sisältömarkkinoinnin keinoin. Yhteistyöyrityksenä opinnäytetyölle toimi BP hair Oy. Kehitysehdotuksena ...
Instagramin rooli brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä
(2020)
Opinnäytetyössä perehdyttiin Instagramin rooliin brändinrakennuksessa pienissä suomalaisissa kosmetiikkayrityksissä. Sosiaalinen media ja markkinoinnin digitalisoituminen ovat luoneet uu- sia haasteita markkinoinnin saralla, ...
Markkinointisuunnitelma Tallalle
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli toteuttaa käytännöllisiä muutoksia ja kehittämisehdotuksia toimeksiantajalle, puukenkäyritys Tallalle. Työn tarkoitus oli toimia työkaluna yritykselle sen myynnin kasvattamiseksi kansainvälisesti. ...
Markkinointisuunnitelma ja brändin vahvistaminen Yritys X:lle
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda markkinointisuunnitelma ja vahvistaa toimeksiantajani, Yritys X:n, brändiä. Tavoitteena on uudistaa aiempaa markkinointia ottaen uusia markkinoinnin keinoja käyttöön, sekä tasapainottaa ...
Kuinka hyvin NOCCO:n brändi-identiteetti ja brändi-imago kohtaavat toisensa?
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kuvata sitä, kohtaavatko NOCCO:n brändi-identiteetti ja brändi-imago toisensa. Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa arvokasta tietoa toimeksiantajalle siitä, kohtaavatko brändi-identiteetti ...
Visuaalisen brändi-identiteetin rakentaminen aloittavalle vaatetusalan yritykselle – Case: Yritys X
(2020)
Brändillä on valtava merkitys yrityksen menestyksessä. Vahvalla brändäyksellä yritys pystyy vakiinnuttamaan asemaansa ahtaillakin markkinoilla ja luomaan tätä kautta tunnettavuutta kuluttajien keskuudessa. Tämän opinnäytetyön ...
Bränditutkimus koulutuskuntayhtymän äänensävystä case: Omnia
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on suunnitella ja toteuttaa toimeksiantajalle bränditutkimus koulutuskuntayhtymän äänensävystä (tone of voice). Toimeksiantaja on Omnia, Espoon seudun koulutuskuntayhtymä, joka työllistää ...
Brändin lanseeraus verkkokauppaan
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli lanseerata korealainen kosmetiikkabrändi Suomen markkinoille. Tavoitteena oli saada lanseerauksen avulla tunnettavuutta sekä näkyvyyttä kyseiselle brändille. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina ...
Onnistuneet product drop -strategiat
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää product drop -strategian merkitystä ja vaikutuksia brändien ja yritysten markkinointiin digitaalisessa ympäristössä. Työssä analysoitiin product drop -strategiaa sekä sen toteutumista ...