Haku
Viitteet 1-10 / 21
Pienyrityksen markkinointistrategia myynnin ja asiakashankinnan tehostamiseksi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointistrategia pienyrityksen myynnin ja uusasiakashankinnan tehostamiseksi. Opinnäytetyössä tutustuttiin erilaisiin keinoihin ja työkaluihin, joiden avulla myynti ja ...
Yksinyrittäjien hyvät käytänteet uusasiakashankintaan
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää hyviä käytänteitä uusasiakashankintaan aloittelevana yrittäjänä. Uusasiakashankintaa käsitellään näkökulmasta, jossa resurssit ja osaaminen ovat kokemattoman yrittäjän tasolla. ...
Strateginen johtaminen liiketoimintayksiköiden hakijamarkkinoinnin suunnittelussa
(2019)
Opinnäytetyön tavoite on toimia organisaatioanalyysina hakijamarkkinoinnin strategian suunnittelussa ja työn tarkoitus on hakijamarkkinoinnin strategian luominen. Opinnäytetyön tutkimusosuus on henkilöstöpalveluyrityksen ...
Arvonluonti kasvun tukena B2B-verkkokaupassa
(2021)
Digitalisoituminen on mahdollistanut kaupankäynnin verkossa. Kaupankäyntiä verkossa harjoitetaan useimmiten perinteisen liiketilan rinnalla, jolloin verkkokauppa toimii yritystoimintaa vahvistavana tekijänä. Verkkokaupasta ...
Markkinointisuunnitelma Pmm-Louhinta Oy
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli laatia markkinointisuunnitelma Pmm-Louhinta Oy:lle, joka toimii pienlouhinta-alalla. Markkinointisuunnitelman tarkoituksena oli selkeyttää eri markkinoinnin keinoja teorian tasolla ja ...
Hyväntekeväisyys kosmetiikan markkinoinnissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, onko hyväntekeväisyys kannattava markkinointikeino kosmetiikkayritykselle. Työn tarkoituksena oli kuvata, miten hyväntekeväisyys näkyy yrityksen toiminnassa ja mitä motiiveja ...
Markkinointisuunnitelma B2B-yritykselle
(2020)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tehdä konkreettinen markkinointisuunnitelma markkinointipalveluita ja asiakaskontaktointipalveluita tuottavalle yritykselle. Tavoitteena oli tehdä yritykselle helposti käytettävä ja sovellettava ...
Kohderyhmän määrittäminen ja markkinoinnin suunnittelu
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantaja on Riihimäen Pool & Sports Cafe Oy, käyttönimeltään Riihimäen Poolbar. Poolbar on riihimäkeläinen biljardisali. Opinnäytetyön tarkoituksena on kohderyhmän määrittäminen ja markkinointisuunnitelman ...
Markkinointisuunnitelma aloittavalle vaatealan yritykselle
(2021)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli laatia markkinointisuunnitelma juuri aloittaneelle vaatealan yritykselle. Tavoitteena oli työstää toimiva ja tehokas markkinointisuunnitelma, jonka yritys voi ottaa heti käyttöönsä ja sen ...
Trendikästä digimarkkinointia – Opas markkinoinnin tueksi
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa digimarkkinoinnin trendien näkökulmasta opas Kodinkaveri-palvelulle digimarkkinoinnista. Kehittämistyö syntyi tarpeesta kehittää yrityksen digimarkkinointia niin että se tavoittaisi ...