Haku
Viitteet 1-4 / 4
Hyväntekeväisyys kosmetiikan markkinoinnissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, onko hyväntekeväisyys kannattava markkinointikeino kosmetiikkayritykselle. Työn tarkoituksena oli kuvata, miten hyväntekeväisyys näkyy yrityksen toiminnassa ja mitä motiiveja ...
Tekoäly kosmetiikka-alalla
(2020)
Tässä opinnäytetyössä tavoitteena oli tuottaa kerätyn teorian pohjalta toimeksiantajan käyttöön oppimismateriaalit ja koulutussuunnitelman sisältävä koulutuskokonaisuus. Toimeksiantajana toimi Laurea-ammattikorkeakoulun ...
Koulutusesittelyvideoiden uudelleen konseptointi ja konseptin testaus
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Laurea-ammattikorkeakoulun markkinointi- ja viestintätiimille. Opinnäytetyö on luonteeltaan toiminnallinen ja sen tarkoituksena on uudistaa Laurea-ammattikorkeakoulun koulutusesit ...
Vertaiskehittämisellä opiskelijatarinat vaikuttavammaksi
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, kuinka toimeksiantajani Laurea-ammattikorkeakoulu voisi parantaa hakijamarkkinointiaan sisältömarkkinoinnin opiskelijatarinoilla ja millä tavalla tarinoita pitäisi julkaista. ...