Haku
Viitteet 1-10 / 79
Myynnin ja markkinoinnin tehostaminen kiinteistöalan yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa kiinteistöalan yrityksen myyntiä ja markkinointia. Markkinointi ei ole keinona uusi, mutta opinnäytetyön avulla pyrimme löytämään uudenlaisia ja tehostettuja toimintatapoja ja ...
Tarinat osaksi yrityksen markkinointia -Markkinoinnin julkaisukalenterin kehittäminen viinimaahantuontiyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä tarinoiden hyödyntämiseen markkinoinnissa ja tuottaa toimeksiantaja Wineworld Finland Oy:lle tarinallisen sisällön julkaisukalenteri, ideana jakaa tarinoita viineistä ja tuottajista. ...
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Virtuaalitapahtuman markkinointikampanjan suunnittelu Facebookiin : Case Helsingin kiinalainen uusivuosi
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Helsingin tapahtumasäätiö. Tarkoituksena oli tutkia tapah-tuman sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä, syventyä kohderyhmään internet-kyselyn voi-min sekä vertailla muiden vastaavien ...
Verkkomarkkinointiopas special interest-matkailuun
(2021)
Tässä opinnäytetyössä keskitytään kehittämään toimeksiantajalle Ekumeenisten karmeliittojen ystävät ry:lle toimivaa verkkomarkkinointimallia. Toimeksiantaja on voittoa tavoittelematon yhdistys, joka järjestää teemamatkoja ...
Verkkomarkkinointisuunnitelma Fashion Center Outlet
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantaja Fashion Center Finlandissa sijaitsevalle Outletille verkkomarkkinointisuunnitelma, jossa nähdään tarvittavat toimenpiteet sosiaalisen median kanavien ja verkkosivujen ...
Toisen polven afrikkalaistaustaisten aktivointi verenluovuttajaksi
(2021)
Tavoitteena on pyrkiä selvittämään, millä markkinoinnin ja viestinnän kanavilla toisen polven afrikkalaistaustaisia parhaiten voitaisiin tavoittaa ja näin pyrkiä tarjoamaan toimeksiantajana toimivalle Veripalvelulle ...
Kehitysehdotuksia markkinointisuunnitelmaan. Case: Interkonti Oy
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda kehitysehdotuksia markkinointisuunnitelmaan pienelle majoitus- ja ravitsemusalalla toimivalle yritykselle Interkonti Oy:lle, liiketoiminnan parantamiseksi. Tässä opinnäytetyössä yritys ...
Avainkumppanuusprosessin toteuttaminen ja kehittäminen Laurea-ammattikorkeakoulu Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantona oli Laurea-ammattikorkeakoulun avainkumppanuusprosessin kehittäminen. Tavoitteena oli testata erilaisia asiakashankinnan ja markkinoinnin keinoja avainkumppanuuksien hankkimiseksi ja ...
Säästäminen, sijoittaminen ja vastuullisuus nuorten aikuisten näkökulmasta
(2021)
Tämän tutkimuksen tavoitteena oli kartoittaa kuinka kiinnostuneita nuoret aikuiset ikäluokassa18-35 ovat säästämisestä ja sijoittamisesta ja kuinka tärkeänä he pitävät sijoitustuotteen vastuullisuutta. Tutkimuksen ...