Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Kansainvälinen yhteisöllisyys ja arvon yhteisluominen osana jälleenmyyjien asiakaskokemusta
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää toimeksiantajan jälleenmyynnin asiakaskokemusta yhteisöllisyyden ja arvon luomisen teemat huomioiden. Opinnäytetyö on toteutettu tutkimuksellisena kehitysprosessina, jossa kehittämis ...
Hyötyä ja helppoutta: digitaalisten valmiuksien vaikutus palveluiden käyttöön B2B-liiketoiminnassa
(2023)
Teknologian kehitys ja digitaalisten palveluiden yleistyminen ovat suuri osa työelämän murrosta, jossa sekä yritysten että sen työntekijöiden täytyy opetella uusia taitoja. Opinnäytetyössä paneudutaan eri tahojen vaihteleviin ...
TikTok sosiaalisen median markkinoinnin alustana : VIBA OY
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on kehittää vuorovaikutteista sisällöntuotantoa asiakaslähtöisesti TikTok-sovelluksessa. Kehittämistehtävän tarkoitus on perustaa toimeksiantajayritykselle TikTok-tili sosiaalisen ...