Haku
Viitteet 1-10 / 28
Myynnin ja markkinoinnin tehostaminen kiinteistöalan yritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli tehostaa kiinteistöalan yrityksen myyntiä ja markkinointia. Markkinointi ei ole keinona uusi, mutta opinnäytetyön avulla pyrimme löytämään uudenlaisia ja tehostettuja toimintatapoja ja ...
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Yrityksen verkkosivujen ja sosiaalisen median uudistaminen
(2021)
Tämän opinnäytetyö tavoitteena oli Kehittää Insinööritoimisto Tarkkanen Oy:n digitaalista markkinointia. Opinnäytetyössä kehittämistehtävänä oli hakukoneoptimoitujen uusien verkkosivujen ja sosiaalisen median kanavien ...
Digimarkkinointisuunnitelma sosiaalisen median kanavissa yritys X:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä digimarkkinointisuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajayritys on pian liiketoimintansa avaava verkkokauppa, joka toimii B2C-sektorilla. Toimeksiantajaan toiveesta ...
Bohemia Lifestyle Oy:n digitaalisen markkinoinnin kehittäminen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää second-hand yrityksen digitaalista markkinointia. Opinnäytetyössä toteutettiin yritykselle digitaalinen markkinointikampanja sekä markkinoinnin vuosikello. Tavoitteena oli löytää ...
Perustettavan yrityksen verkkonäkyvyyden kehittäminen
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään perustettavan terapia-alan pienyrityksen verkkonäkyvyyden ja digimarkkinoinnin kehittämistä. Työssä kuvataan verkkosivujen suunnittelua ja toteutusta sekä sosiaalisen median ...
Sähköinen uutiskirje yritysviestinnän välineenä
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli lanseerata Suomen Hiusyrittäjille sähköinen uutiskirje sekä tuottaa uutiskirjesisältöä kymmenen ensimmäisen kirjeen verran. Opinnäytetyön tavoitteena oli, että toimeksiantaja saa uuden ...
Passiivisten käyttäjien aktivointi Frank App-mobiiliapplikaatiossa
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajayritys Frank Studentsin tehokkain markkinointikanava passiivisten käyttäjien aktivointiin Frank App-mobiiliapplikaatiossa. Toimeksiantajan kokonaisvaltaisena ...
Asiakkaan ostokäyttäytyminen ja siihen vaikuttavien tekijöiden kontrollointi : tutkimuskohteena Sotka
(2021)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin asiakkaan ostokäyttäytymistä huonekalumyymälässä. Tavoitteena oli selvittää Sotka-ketjun myyntitoimintojen kehityskohteita tutkimuksella. Myynnin parantamiseen esitetään ratkaisuja myös ...
Tekevät Kädet ry:n käsityömessujen järjestäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka voitaisiin kehittää käsityömessuja sen järjestäjien näkökulmasta. Tapahtuman järjestämisestä ei ollut aikaisempaa kosketuspintaa ja aihe valittiinkin ensisijaisesti siksi, ...