Haku
Viitteet 1-10 / 31
Keskusjärjestön digitaalisen palvelujärjestelmän kehittäminen muotoilu- ja tulevaisuusajattelun avulla
(2021)
Digitalisaatio haastaa entistä enemmän järjestöjä tarkastelemaan toimintansa nykyaikaistamista ja palveluidensa kehittämistä. Myös ulkoilujärjestö Suomen Latu ry:ssä on tiedostettu, että kattojärjestön menestyminen ...
Strategiamuotoilu digitalisaation edistäjänä kukka- ja puutarhakaupassa
(2020)
Kehittämistyössä suunniteltiin kohdeyrityksen digitalisaatiostrategiaa. Työn tarkoituksena oli selvittää, miten pieni kukka- ja puutarha-alan yritys voi pärjätä digitalisoituvan vähittäiskaupan kilpailussa, ja miten se voi ...
Ennakkoluottopäätökset – Case Yritys X
(2021)
Tutkimus suoritettiin toimeksiantona yritys X:lle. Yritys X on finanssialalla toimiva yritys. Tutkimuksen tavoitteena oli saada olennaista tietoa yritys X:n päätöksenteon tueksi. Tarkoituksena oli selvittää kuluttajien ja ...
Kohti asiakaslähtöistä digitaalista palveluprosessia
(2019)
Tämän kehittämisprojektin lähtökohtana oli Business Finlandissa kokonaisarkkitehtuurin uudistamistarve, asiakkuushallintamallin ja –prosessin uudistamisen projektin tulokset sekä organisaation strategian mukainen digitalisaation ...
Asiakasymmärrystä työkalujen tuonti- ja tukkuliikkeen järjestelmäuudistusta varten
(2021)
Toimeksiantajana tälle opinnäytetyölle toimi Kauppa Osakeyhtiö. Yrityksen on tullut aika päivittää tietokoneohjelmistonsa uuteen. Kauppa Osakeyhtiöllä on vielä mahdollisuutta saada asiakkaiden ääntä kuuluviin ohjelmiston ...
Personoinnin vaikutus palvelukokemukseen terveyspalvelujen digitaalisessa asioinnissa: Case: 65 vuotta täyttäneet espoolaiset
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on ollut selvittää, onko personoinnilla vaikutuksia kunnan terveyspalveluiden digitaalisen asioinnin palvelukokemukseen espoolaisten ikäihmisten keskuudessa. Tarkoituksena on ollut löytää vaikuttavia ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen digitaalisen asiakasviestinnän kehittämisessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kohdeorganisaation digitaalisen asiakasviestinnän kehittäminen hyödyntäen palvelumuotoilun menetelmiä. Tavoitteena oli selvittää, mitkä palvelumuotoilun menetelmät soveltuvat viestinnän ...
Modernin B2B-verkkokaupan vaatimukset
(2021)
Tämä opinnäytetyö ja tutkimus pyrkii tuomaan esiin B2B-verkkokaupan erityispiirteitä. Miten B2B-verkkokauppa (Business to Business) eroaa kuluttajaverkkokaupasta (B2C, Business to Consumer)? Miten verkkokaupalla voidaan ...
Tukea digitukijalle : käyttäjäkeskeisen digitaalisen palvelukonseptin kehitys
(2020)
Digitalisaatio on edesauttanut palvelujen digitalisointia ja luonut tarpeen ihmisten tukemiseen digitaalisten palvelujen ja laitteiden käytössä. Digitukea antavat henkilöt tarvitsevat puolestaan tukea digituen antamiseen ...
Digitaalinen pankkipalvelu ikäihmisille
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kerätä ymmärrystä siitä, miten ikäihmisille voidaan tarjota parempia digitaalisia pankkipalveluita. Kehittämistyöllä haluttiin selvittää minkälaisia ominaisuuksia ikäihmiset arvostavat ja ...