Haku
Viitteet 1-10 / 13
Sisäisen turvallisuuden portaali TUOVI:n työtilojen kehittäminen
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitä TUOVI-portaalin käyttäjät tarvitsevat, jotta portaalin työtilaosio kokonaisuudessaan helpottaisi ja edistäisi heidän työtään ja toisi täten lisäarvoa ...
Ohjeistuksen kehittäminen digitaalisten palvelujen loppukäyttäjäohjeiden tekijöille: esimerkkinä CSC – Tieteen tietotekniikan keskus Oy
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena on kehittää tapa tukea digitaalisten palvelujen loppukäyttöohjeiden tekijöitä käytettävyydeltään laadukkaiden sekä käyttäjälähtöisten ohjeiden tuottamisessa ja kehittämisessä. Opinnäytetyö tehtiin ...
Käyttäjäkokemus digitaalisten palveluiden mallinnuksessa
(2023)
Tämän opinnäytetyön keskeisenä tavoitteena oli luoda Vincit Oyj:n asiakkaalle AKK Motorsports ry:lle kehitysideoita uutta innovatiivista digitaalista palvelualustaa varten, joka sisältää kilpailu- ja varauskalenterin. ...
Kaikki tiet vievät lahjoittamiseen: käytettävyystutkimus ja palvelumuotoilu nettisivujen kehittämistyön perustana
(2021)
Tutkimusprojektin tarkoituksena oli kehittää Nenäpäivä-säätiön nettisivuja ja tuottaa jäsenneltyä käyttäjätietoa nettisivujen uudistusprosessin ja jatkokehittämisen tueksi. Sen tavoitteena oli kuvata ja selittää sitä, miten ...
Digitaalisen autourheilukilpailukalenterin kehittäminen palvelumuotoilun menetelmin
(2023)
Tämä opinnäytetyö suoritettiin osana Laurean-ammattikorkeakoulun Design Sprint-menetelmää. Toimeksiantajana toimi Vincit Oyj ja heidän asiakkaansa AKK-Motorsport. Tavoitteena oli tunnistaa käyttäjien kokemusta parantavia ...
Käyttäjäkeskeinen mobiilisovellus — Case Pääkaupunkiseudun kierrätyskeskus Oy
(2022)
Tässä toiminnallisessa opinnäytetyössä kehitettiin käyttäjälähtöinen mobiilisovellussuunnitelma, joka tuotettiin Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy:lle. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa Pääkaupunkiseudun ...
Verkkokaupan mobiilisovelluksen prototyyppi — Case Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2022)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö toteutettiin Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy:lle, joka on viimeisten vuosien aikana kasvattanut asiakaskuntaansa ja siten myös etsii uusia ratkaisuja sitouttaa asiakaskuntaansa enemmän ...
Kliinikon käyttäjäkokemuksen kehittäminen : case: HUS Diagnostiikkafoorumi
(2022)
Tässä opinnäytetyössä kehittämisen kohteena oli HUS Diagnostiikkakeskuksen ylläpitämä Diagnostiikkafoorumi-koulutuskonsepti. Kimmokkeena kehittämistyölle oli tarve selvittää perusterveydenhuollon kliinikoiden toiveita ja ...
Kiertotalous ammattikeittiössä : asiakaslähtöinen suunnittelumalli lajittelun kehittämiseen
(2022)
Tämän kehittämistyön tavoitteena oli tutkia ravintoloiden jätehuoltoon liittyviä palvelutarpeita sekä palvelun ongelmakohtia. Työn tarkoituksena oli kerätyn aineiston pohjalta kehittää palvelua. Kehittämistyössä tarkasteltiin ...
Lahjoittajan polun kehittäminen : case: Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli kehittää Pääkaupunkiseudun Kierrätyskeskus Oy:n verkkosivujen lahjoittajan palveluita asiakkaalle helpommin saavutettaviksi parantaen yrityksen kilpailuasemaa markkinoilla. Design Sprint ...