Haku
Viitteet 1-10 / 34
Psyykkisen valmennuksen verkkokauppa palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda verkkokauppa psyykkisen valmennuksen palveluita toteuttavalle INTO Health & Care Oy:lle palvelumuotoilun keinoin. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yrityksen asiakkaiden ...
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Ennakkoluottopäätökset – Case Yritys X
(2021)
Tutkimus suoritettiin toimeksiantona yritys X:lle. Yritys X on finanssialalla toimiva yritys. Tutkimuksen tavoitteena oli saada olennaista tietoa yritys X:n päätöksenteon tueksi. Tarkoituksena oli selvittää kuluttajien ja ...
Suuren julkisen organisaation sosiaalisen median asiakaspalvelun kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2021)
Palvelumuotoilu nähdään yhä useammin tarkoituksenmukaisena tapana kehittää yritystoiminnan lisäksi myös julkisia palveluita. Kansalaisten odotukset palveluita kohtaan kasvavat jatkuvasti samaan aikaan kun julkiset organisaatiot ...
Tutkintapalvelun prosessin kuvaaminen ja palvelun kehittäminen
(2019)
Suomen kansantaloudessa palveluiden osuus on jatkuvassa nousussa. Tällä hetkellä palveluiden osuus Suomen bruttokansantuotteesta on noin 70 %. Niiden suosion kasvaessa yritykset ovat siirtyneet kohti palvelulähtöistä ...
Sisäisen turvallisuuden portaali TUOVI:n työtilojen kehittäminen
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, mitä TUOVI-portaalin käyttäjät tarvitsevat, jotta portaalin työtilaosio kokonaisuudessaan helpottaisi ja edistäisi heidän työtään ja toisi täten lisäarvoa ...
Brändiuskollisuuden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin: liikkumisen ratkaisut vakuutusalalla
(2021)
Tämän kehittämistyön tarkoitus on tarkastella autoon liittyvän merkkivakuutuksen brändiarvoa ja siihen liittyviä valintatilanteita loppuasiakkaan näkökulmasta auton omistamisen koko elinkaaren aikana. Kehittämistyön ...
Strateginen palvelumuotoilu: Kohti vaikuttavampaa palvelukehitystä
(2020)
Opinnäytetyön tavoite oli selvittää, mitä elementtejä palvelumuotoiluprojektissa tulee olla mukana, jotta se nousee strategiselle tasolle, strategiseksi palvelumuotoiluksi. Lisäksi haluttiin selvittää, voiko organisaation ...
Palvelun konseptointi julkisen sektorin digitaalisten palvelujen kehittäjien tueksi
(2020)
Digitalisaation avulla haetaan ratkaisuja julkiseen sektoriin kohdistuviin muutosvoimiin sekä tuottavuuden ja tehokkuuden vaatimuksiin. Tämän opinnäytetyön tehtävänä oli selvittää, millainen digitaalinen palvelu tukisi ...
Yhteisöllisyyden muotoilu osana työntekijäkokemuksen kehittämistä B2B-liiketoiminnassa
(2023)
Työntekijäkokemus on noussut yhä merkityksellisempään rooliin menestyvän liiketoiminnan taustalla. Halutuimmat työntekijät valitsevat työpaikkansa perustuen muuhunkin kuin aineellisiin palkkioihin, kuten yhteisöllisyyden ...