Haku
Viitteet 1-10 / 10
Enhancing efficiency in Large Business taxation through customer interaction
(2019)
Lopputyön tarkoituksena oli tutkia asiakasvuorovaikutuksen merkitystä suuryritysten veroasioiden hoitamisessa Suomen Verohallinnossa (VERO). Globalisaatio ja digitalisaatio ovat luoneet julkiselle sektorille paineita lisätä ...
Viestinnän yhteiskehittäminen : Case: Suomen Golfliitto
(2019)
Viestintä kehittyy jatkuvasti. Sitä kehitetään tietoisesti ja se muuttuu ympäristön mukana. Käsitys oman organisaation viestinnän toteutumisesta voi olla kaukana todellisuudesta eikä tätä aina tiedosteta. Viestintää voidaan ...
Työyhteisöviestinnän palvelumuotoilu – esimiestyön tukemista kehittämässä
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää valtioneuvoston yhteisen virtuaalityöpöydän työtilaa, joka on valtiovarainministeriön esimiesten käytössä. Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi valtiovarainministeriön henkilöstöhallinto, ...
Ympäristövastuullisuus näkyväksi : Asiakasviestinnän ja vaikuttamiskeinojen kehittäminen palvelumuotoilun avulla ravintolakontekstissa
(2020)
Ruoka on tärkeä osa arkielämää ja muodostaa 20-25 % suomalaisen kuluttajan ilmastovaikutuksesta. Ulkona syömisen ja lounasruokailun kautta myös ravintoloissa tehdään päivittäisiä ruokavalintoja. Kuluttajat ovat yhä ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen digitaalisen asiakasviestinnän kehittämisessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kohdeorganisaation digitaalisen asiakasviestinnän kehittäminen hyödyntäen palvelumuotoilun menetelmiä. Tavoitteena oli selvittää, mitkä palvelumuotoilun menetelmät soveltuvat viestinnän ...
Kesäterkkaritoiminnan tunnettavuuden lisääminen viestinnän avulla
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on kehittää Vantaan kaupungin kesäterkkaritoiminnan ulkoista viestintää. Tavoitteena on löytää keinoja joilla vahvistaa kesäterkkaritoiminnan viestintää, jotta yhä useampi tuen tarpeessa oleva ...
Yhteisistä haasteista kohti yhteisiä onnistumisia: Hankeviestinnän konseptin kehittäminen Laurea-ammattikorkeakoululle palvelumuotoilun avulla
(2021)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoitus oli kehittää Laurea-ammattikorkeakoululle hankeviestinnän konsepti, joka auttaa hankkeiden projektipäälliköitä ja Laurean markkinointitiimiä tekemään vaikuttavampaa viestintää ...
Sisäinen viestintä ja erinomainen työntekijäkokemus Case: Krapihovi Oy
(2022)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on parantaa työn toimeksiantajan, tuusulalaisen matkailualan yrityksen, Krapihovi Oy:n työntekijäkokemusta sisäisen viestinnän kehittämisen kautta. Ajankohta toteutukselle oli vuoden 2022 ...
Kestävän kehityksen hankkeet vastuullisen palveluliiketoiminnan kehittämisen tukena
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli rakentaa henkilökohtainen portfolio toiminnallisista kehityshankkeista, joissa urheilukeskusten ravintoloitsija on ollut mukana kehittämässä liiketoimintaa entistä vastuullisemmaksi ...
Viestinnän palvelumuotoilun hyödyntäminen vähän liikkuvien aktivoimisessa
(2023)
Liikkumattomuus on tiedostettu uhka suomalaisten kansanterveydelle. Tämän kehittämistyön tarkoituksena oli selvittää sitä, millainen rooli viestinnällä on vähän liikkuvien aktivoimisessa sekä sitä, millainen viestintä ...