Haku
Viitteet 1-10 / 68
Strategiamuotoilu digitalisaation edistäjänä kukka- ja puutarhakaupassa
(2020)
Kehittämistyössä suunniteltiin kohdeyrityksen digitalisaatiostrategiaa. Työn tarkoituksena oli selvittää, miten pieni kukka- ja puutarha-alan yritys voi pärjätä digitalisoituvan vähittäiskaupan kilpailussa, ja miten se voi ...
Yrityskulttuurimuotoilu : mitä se on ja miten sitä tehdään
(2020)
Yrityskulttuurimuotoilu tarkoittaa ihmislähtöistä ja muotoiluajattelua hyödyntävää tapaa luoda uusia, ja kehittää vanhoja, yrityskulttuuriin vaikuttavia arvoja, rakenteita ja käytäntöjä. Siinä hyödynnetään palvelumuotoilun ...
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Aistilan kehittäminen mielenterveyskuntoutujien kanssa soveltamalla palvelumuotoilun keinoja
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Aistilaa yhdessä Keski-Uudenmaan Sopimuskodin mielenterveyskuntoutujien kanssa, soveltamalla palvelumuotoilun keinoja sekä toipumisorientaatiomallia. Opinnäytetyön tavoitteena oli ...
Yhteiskäyttöisten kuormapyörien palvelukonseptin muotoilu : case: Colossus Finland Oy
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muotoilla yhteiskäyttöisten kuormapyörien palvelu. Opinnäytetyössä varsinainen edunsaaja on oma yritys Colossus Finland Oy. Muotoilun ohessa tein EU-rahoitteisen ”Perille asti” -hankkeen ...
Päätöksenteon ilmiöiden tarkastelua vuositietoprosessin kehittämistyössä
(2020)
Tässä kehittämistehtävässä oli tarkoituksena kehittää palvelumuotoilun keinoin kohdeyhteisön vuositietoprosessia siten, että siinä pyritään hyödyntämään käyttäytymistaloustieteessä aiemmin tutkittuja tieteellisiä tuloksia. ...
Palvelumuotoilulla kestävää kehitystä: Esimerkkinä sisäministeriön tiekartta kestävälle kehitykselle
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli ymmärtää, miten palvelumuotoilua ja yhteiskehittämistä voidaan hyödyntää kohdeorganisaatiossa kestävän kehityksen edistämisessä ja siihen liittyvän strategisen muutoksen ...
Improving the Customer Experience at the Olympia Terminal of the Port of Helsinki
(2020)
Traditionally, the passenger terminals are considered merely as pass through venues. Port of Helsinki wants to change that conception and develop the port and its passenger terminals’ overall service offering, as well as ...
Asiakaslähtöiset tukipalvelut lisäarvon tuottajina hotellin kokouspalveluissa
(2020)
Kokous- ja tapahtumatoimialalla yrityksen kyky erottautua kilpailijoista on olennainen osa kannattavaa liiketoimintaa. Erottautuminen tapahtuu luomalla asiakkaalle lisäarvoa. Kokouspalveluissa lisäarvoa luodaan tukipalveluiden ...
Opasrobotti : innovaatiosta näkövammaisten liikkumisen apuvälineeksi
(2020)
Suomessa arvioidaan olevan noin 60 000 näkövammaista henkilöä. Näkökyvyn heikkeneminen aiheuttaa ihmiselle huomattavia haasteita arjessa vaikeuttaen etenkin itsenäistä liikkumista paikasta toiseen. Teknologian yleistymisestä ...