Haku
Viitteet 1-10 / 20
Perehdytysoppaan kehittäminen Parkinmäen palvelutalon tukipalvelutyöntekijöille
(2020)
Tämä opinnäytetyö oli toiminnallinen kehittämistehtävä. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Parkinmäen palvelutalon tukipalvelutiimille perehdytysopas. Nykyiset perehdytysmateriaalit kaipasivat päivittämistä ja koontia ...
Hotellin vastaanoton perehdyttämisen kehittäminen : Case Break Sokos Hotel Flamingo
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää hotellin vastaanoton perehdyttämisen nykyinen tilanne sekä luoda uusi perehdyttämissuunnitelma Break Sokos Hotel Flamingon vastaanottovirkailijoille. Hotellin vastaanotossa oli ...
Kehittyminen esimiehenä kahvilayrityksessä
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on seurata ja kehittää opinnäytetyöntekijän esimies- ja perehdytystyöskentelyä kahvilayrityksessä, sekä perehtyä yrityksessä hiljattain lanseerattuun perehdytysprosessiin.
Opinnäytetyön ...
Hotellin vastaanoton perehdytysoppaan suunnittelu Case: Långvik Congress Wellness Hotel
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella perehdytysopas Långvik Congress Wellness Hotellin vastaanotolle. Vastaanotolta oli pitkään puuttunut perehdyttämisen opas vastaanottotyöskentelystä, josta ...
Oman henkilökohtaisen osaamisen ja aseman vahvistaminen sekä yhteisten toimintatapojen kehittäminen
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on vahvistaa henkilökohtaista osaamista ja asemaa osaston varavastaavana ja sitä kautta kehittää yhteisiä toimintatapoja.
Opinnäytetyön avulla on tavoitteena kehittyä perehdyttäjänä, ...
Opas asuntokauppojen tekijälle – case Nordea Bank Oyj
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on perehdytysoppaan luominen toimeksiantajalle, Nordea Bank Oyj:lle. Työn tavoitteena oli selvittää pääkaupunkiseudun asuntokauppakonttoreiden työntekijöiden nykyisen perehdytyksen tila, sekä mahdolliset ...
Päiväkirjaopinnäytetyö monipalveluiden palveluesimiehenä
(2024)
Tämän päiväkirjaopinnäytetyön tavoitteena oli seurata ja kehittyä Palvelukeskus Helsingin monipalveluiden palveluesimiehen työtehtävissä. Toimeksiantajana oli Palvelukeskus Helsinki, joka huolehtii Helsingin kaupungille ...
Kahvilatyöntekijän perehdytysprosessin parantamisen työkalut
(2023)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi lounaskahvila Turussa. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää kahvilatyöntekijöiden perehdytyskäytäntöjä ja päivittää perehdytysmateriaali ajan tasalle. Opinnäytetyön tarkoituksena oli ...
Kehitysehdotuksia ravintolan toimintamalleihin sekä oman osaamisen vahvistaminen ravintolatyöntekijänä
(2021)
Tämän päiväkirjamuotoisen opinnäytetyön tarkoituksena on vahvistaa kirjoittajan omaa osaamista sekä samalla kehittää yhteistyökumppanina toimivan yrityksen päivittäisiä toimintamalleja. Yhteistyökumppanina toimii Helsingin ...
Perehdytyskansio toimeksiantajalle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia perehdytyskansio toimeksiantajalle. Opinnäytetyöstä oli hyötyä toimeksiantajalle, koska se sai perehdytyskansion käyttöönsä uusien työntekijöiden perehdytyksen tueksi. Toimeksiantajana ...