Haku
Viitteet 1-10 / 11
Perehdytyksen kehittäminen käyttäytymistaloustieteen ja palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Onnistunut perehdytys lisää tulokkaan työnimua, sitoutumista ja työhyvinvointia ja vähentää työvoiman vaihtuvuutta. Perehdytyksen arvioidaankin vähitellen kasvavan rekrytoinnin kaltaiseen, strategiseen rooliin yrityksissä. ...
Perehdytysopas, huoneistojen ja kiinteistöjen palvelut
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda informatiivinen ja tiivis perehdytysopas Maanmittauslaitoksen huoneistojen ja kiinteistöjen palveluiden uusille kirjaamissihteereille. Perehdytysoppaan tarkoitus on tukea perehdytysprosessia ...
Top 10 tilannetta kassalla : perehdytysopas Cubus Iso Omenan kassalle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimeksiantajalle, vaatekauppaketju Cubus Iso Omenalle perehdytysopas. Perehdytysopas palvelee niin uusia, kuin vanhoja työntekijöitä. Opas toimii osana perehdyttämisen ...
Liiketalouden projektiopinnoissa työskentelevän uuden ohjaajan perehdytysoppaan suunnittelu ja toteutus
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on suunnitella ja tuottaa liiketalouden projekteja ohjaavalle lehtorille perehdytysohjelma ja -materiaalit. Tarkoituksena on tuottaa perehdytysmateriaalien kokonaisuus, jonka avulla perehdytys on ...
Perehdyttäminen tiemerkintäyrityksessä
(2021)
Opinnäytetyön tarkoitus oli kartoittaa toimeksiantajan nykyistä perehdyttämisprosessia. Tavoite oli päivittää ja kehittää toimeksiantajan käytäntöjä tukemaan päivittäistä työskentelyä. Lopputuotoksena toteutetut dokumentit ...
Perehdytyskansio toimeksiantajalle
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli laatia perehdytyskansio toimeksiantajalle. Opinnäytetyöstä oli hyötyä toimeksiantajalle, koska se sai perehdytyskansion käyttöönsä uusien työntekijöiden perehdytyksen tueksi. Toimeksiantajana ...
Perehdytys ennen, nyt ja tulevaisuudessa it-käyttäjätuessa
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli analysoida tämänhetkistä it-käyttäjätuen perehdytysprosessia ja saada tuotua kehitysehdotuksia yleiseen perehdytysprosessiin toimeksiantajayrityksen yksikölle. Olen työskennellyt ...
Työntekijäkokemus : Yritys R
(2022)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää työntekijäkokemus yrityksessä, jossa vakituisen työvoiman lisäksi käytetään vuokratyövoimaa. Tavoitteena selvittää mitkä tekijät vaikuttavat työntekijäkokemukseen ja miten ...
Asiakasneuvojien osaamisen kehittäminen pankin päivittäispalveluissa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää strukturoidumpi malli Uudenmaan Osuuspankin päivittäispalvelutiimien asiakasneuvojien osaamisen kehittämiseen. Tavoitteen saavuttamiseksi päätettiin kehittää päivittäispalvelutiimeille ...
Perehdytyksen kehittäminen osana osaamisen johtamista
(2022)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin hoiva-alalla toimivalle yritykselle, joka halusi tässä tutkimuksessa pysyä anonyyminä. Tämän vuoksi opinnäytetyön toimeksiantajasta käytettiin nimeä Yritys X. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena ...