Haku
Viitteet 1-10 / 24
Markkinointimateriaalina yritysopas BP hair Oy:lle
(2020)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää BP hair Oy-brändin identiteettiä ja tunnettavuutta sisältömarkkinoinnin keinoin. Yhteistyöyrityksenä opinnäytetyölle toimi BP hair Oy. Kehitysehdotuksena ...
Z-sukupolven tavoittava vaikuttajamarkkinointi
(2019)
Opinnäytetyön tarkoitus oli selvittää suomalaisen Z-sukupolven sosiaalisen median käyttöä sekä mieltymyksiä kosmetiikan vaikuttajamarkkinointiin liittyen. Z-sukupolven mieltymyksiä tarkasteltiin kolmikantaisesti: ...
Vaikuttajamarkkinoinnin tuloksellisuuden analysointi
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda vaikuttajamarkkinoinnin mittaamiseen sopiva työkalu analyysitutkimuksen avulla sekä kerätä vaikuttajamarkkinoinnin onnistumiseen liittyvää tietoa. Toimeksiantajana työssä toimi ...
Instagram-tarinat aikakauslehden markkinoinnissa
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää toimeksiantajana toimivan A-lehtiin kuuluvan Kauneus ja Terveys -lehden Instagram-tilin toimintaa ja tuottaa tilille nykyisiä seuraajia palvelevaa ja uusia seuraajia houkuttelevaa ...
Brändin lanseeraus verkkokauppaan
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli lanseerata korealainen kosmetiikkabrändi Suomen markkinoille. Tavoitteena oli saada lanseerauksen avulla tunnettavuutta sekä näkyvyyttä kyseiselle brändille. Opinnäytetyön yhteistyökumppanina ...
Sosiaalisen median ja verkkosivujen kehittämissuunnitelma Naturellement Oy:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa yhteistyökumppanina toimivalle yritykselle sosiaalisen median ja verkkosivujen kehittämissuunnitelma. Tarkoitus oli, että yritys voi tulevaisuudessa hyödyntää suunnitelmaa ...
Vaikuta valveutuneesti, viesti vastuullisesti - Tarkistuslistasta tukea kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan brändilähettilään työhön?
(2023)
Brändilähettiläiden käyttö on kasvavassa suosiossa kauneudenhoito- ja kosmetiikka-alan markkinoinnin tehokeinona. Työhön kuuluu niin lainsäädäntöön kuin eettisiin näkökulmiin liittyviä vastuita ja velvoitteita. Alalla ...
Brändin tunnettuuden kasvattaminen digimarkkinoinnin avulla
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli saada näkyvyyttä uudelle Suomen markkinoille lanseerattavalle kosmetiikkabrändille sekä kasvattaa brändin tunnettuutta digitaalisen markkinoinnin keinoin. Markkinoinnissa ...
Kosmetiikkabrändin lanseeraus verkossa : Sukin
(2021)
Opinnäytetyössä toteutettiin suunnitelma australialaisen kosmetiikkabrändi Sukinin Suomeen lanseerausta varten. Lanseeraustoimet suunniteltiin kuluttajamarkkinoinnin näkökulmasta yhteistyöyrityksen toiveiden pohjalta. Työn ...
Kosmetiikkabrändin lanseerausviestintä poikkeusoloissa
(2021)
Tämän työn tarkoitus oli rakentaa poikkeusolojen vaatimuksiin päivitetty strategia onnistuneen kosmetiikkabrändin lanseerausviestinnälle. Toimeksiantajana toiminut viestintä- ja suhdetoiminta- eli PR-toimisto toivoi ...