Haku
Viitteet 1-10 / 24
Tarinat osaksi yrityksen markkinointia -Markkinoinnin julkaisukalenterin kehittäminen viinimaahantuontiyritykselle
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli perehtyä tarinoiden hyödyntämiseen markkinoinnissa ja tuottaa toimeksiantaja Wineworld Finland Oy:lle tarinallisen sisällön julkaisukalenteri, ideana jakaa tarinoita viineistä ja tuottajista. ...
Virtuaalitapahtuman markkinointikampanjan suunnittelu Facebookiin : Case Helsingin kiinalainen uusivuosi
(2021)
Opinnäytetyön toimeksiantaja oli Helsingin tapahtumasäätiö. Tarkoituksena oli tutkia tapah-tuman sisäistä ja ulkoista toimintaympäristöä, syventyä kohderyhmään internet-kyselyn voi-min sekä vertailla muiden vastaavien ...
Brändin vahvistaminen sosiaalisen median markkinoinnin keinoin
(2020)
Opinnäytetyö tehtiin elämyslahjakortteja tarjoavalle yritykselle, jolle sosiaalisen median käyttö liiketoiminnassa tuotti haasteita. Opinnäytetyön tavoitteena oli antaa toimeksiantajalle kehitysehdotuksia, joiden avulla ...
Markkinointiviestinnän kehittäminen sosiaaliseen mediaan : case Suomen Squashliitto ry
(2020)
Toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Suomen Squashliitto ry:lle kehitysehdotuksia sosiaalisessa mediassa suoritettavaan markkinointiviestintään sekä muodostaa ohjeistus Squashliiton Instagram-sivun ylläpidolle. ...
Markkinointiviestintäsuunnitelma- Magnum Live Oy
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella Magnum Live Oy:lle
markkinointiviestintäsuunnitelma kuluttajan näkökulmasta. Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, millainen yrityksen markkinointiviestintä herättää ...
Markkinointisuunnitelma tunnettavuuden lisäämiseksi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää markkinointisuunnitelma Starbucks Iso Omenalle. Tarkoituksena on lisätä toimeksiantajayrityksen näkyvyyttä ja tunnettavuutta Instagramin avulla. Tarkoituksena on, että ...
Sosiaalisen median kehittämisehdotus : case: artisti Esa Nummela
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median kehittämisehdotelma artisti Esa Nummelalle. Tarkoituksena oli kehittää Esa Nummelalle suunnitelma, jota hän pystyy, ja haluaa rajallisen aikansa puitteissa ...
Sosiaalisen median vuosikalenteri paimiolaisille yrittäjille
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää työkalu, jonka avulla paimiolaiset yrittäjät aktivoisivat sosiaalisen median käyttöään ja saisivat sitä kautta lisää näkyvyyttä. Toimeksiantajana toimii Visit ...
Kehitysehdotuksia sosiaalisen median markkinointiviestintään SideBySidelle
(2020)
Tutkimuksen tarkoitus oli kehittää SideBySiden markkinointiviestintää sosiaalisen median näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoite oli antaa SideBySidelle kehitysehdotuksia sosiaalisen median markkinointiin. Kehitysehdotuksien ...
Digitaalinen markkinointiviestintäsuunnitelma uusasiakashankintaan - Elevent Oy
(2020)
The objective of this functional thesis was to create a marketing communications plan. The purpose of the plan was to improve the comissioner organization’s customer acquisition with the help of digital marketing communications. ...