Haku
Viitteet 1-10 / 13
Verkkomarkkinointisuunnitelma Fashion Center Outlet
(2021)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda toimeksiantaja Fashion Center Finlandissa sijaitsevalle Outletille verkkomarkkinointisuunnitelma, jossa nähdään tarvittavat toimenpiteet sosiaalisen median kanavien ja verkkosivujen ...
Toimintasuunnitelma sosiaalisen median markkinointiin : case: Booky.fi Oy
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona verkkokirjakauppa Booky.fi:lle. Tarkoituksena oli kehittää toimintasuunnitelma sosiaalisen median markkinointiin kuluttajapuolelle. Kasvavan digitalisaation myötä sosiaalinen media ...
Sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda sosiaalisen median sisältömarkkinointisuunnitelma matkailualan pienyritykselle, jolla ei ole ollut säännöllistä sisällön tuottamista valituissa sosiaalisen median kanavissa. Työn ...
Järjestöviestinnän kehittäminen Facebookissa ja Instagramissa
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli muodostaa kehitysehdotuksia järjestön viestinnän kehittämiseksi Facebookissa ja Instagramissa. Tarkoituksena oli, että toimeksiantaja pystyy hyödyntämään kehitysehdotuksia tulevaisuuden ...
Uuden coaching-palvelun sosiaalisen median markkinointisuunnitelma
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on rakentaa ja kehittää kattava sosiaalisen median markkinointisuunnitelma toimeksiantaja yritykselle Consulting Talents & Events ConTe Oy:n uuteen Coaching-palveluun. ...
Digimarkkinointisuunnitelma sosiaalisen median kanavissa yritys X:lle
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tehdä digimarkkinointisuunnitelma toimeksiantajayritykselle. Toimeksiantajayritys on pian liiketoimintansa avaava verkkokauppa, joka toimii B2C-sektorilla. Toimeksiantajaan toiveesta ...
Panimokierroksen ja sen markkinointikanavien käytön kehittäminen
(2019)
Tämän kehittämistyönä toteutetun opinnäytetyön tarkoituksena oli tuottaa kehitysehdotuksia panimokierrokseen liittyen Olarin Panimolle. Tavoitteena oli, että yrityksen panimokierroksen sisältö, asiakaskokemus ja pääasialliset ...
Sisältöstrategia Café Torpanrannan sosiaalisen median kanaville
(2019)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi Café Torpanranta, kahvila Helsingin Munkkiniemessä. Yrityksellä on vuosikymmenten kokemus alalta ja toimintaympäristön muutokseen verkkonäkyvyyden kannalta ei oltu vielä päästy kunnolla ...
Digitaalisen markkinontiviestinnän suunnitelma - Case: Costa Blanca Suomi-Seura
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma Costa Blanca Suomi-Seuralle. Opinnäytetyössä tehtiin myös maineanalyysi yhdistyksen toiveesta. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää toimiva, ...
Sosiaalinen media markkinoinnin työvälineenä: Case VIIVA visual
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella sisustussuunnittelualan yritys VIIVA visualille markkinoinnin vuosikello sosiaalisen median markkinoinnin työkaluksi. Tarkoituksena oli lisätä yrityksen tunnettuutta sosiaalisen ...