Haku
Viitteet 1-10 / 13
Virtuaalisten kohtaamisten toimintamallin suunnittelu. Case: Sometaduuniin-hanke
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Sometaduuniin - sosiaalinen media työnhaun ja rekrytoinnin apuna -hankkeeseen ja tavoite oli suunnitella toimintamalli, joka mahdollistaisi virtuaaliset kohtaamiset ura- ja ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma mundo.fi verkkokaupalle
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli suunnitella mundo.fi verkkokaupalle digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma yrityksen sosiaalisen median kanaville sekä verkkokaupalle. Tämän lisäksi tavoitteena oli luoda yritykselle ...
Food by Kuhlefelt Oy -verkkosivut tarjouspyyntölomakkeella
(2020)
Opinnäytetyö on toiminnallinen, ja sen tarkoituksena on saada aikaiseksi valmis tuote joka tuottaa lisäarvoa yritykselle. Toimeksiantajana toimii Food by Kuhlefelt Oy. Yritys ollut toi-minnassa vuodesta 2017 ja se avasi ...
Pienyrityksen hyöty sosiaalisesta mediasta : Case: Art Studio
(2021)
Opinnäytetyöni tarkoitus oli tutkia sosiaalisen median hyötyjä pienyritykselle ja miten sen toimivuutta yritykselle voitaisiin kehittää. Toimeksiantajana toimi Art Studio. Art studio on pieni taidegalleria, mikä oli jäänyt ...
Perustettavan yrityksen verkkonäkyvyyden kehittäminen
(2023)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään perustettavan terapia-alan pienyrityksen verkkonäkyvyyden ja digimarkkinoinnin kehittämistä. Työssä kuvataan verkkosivujen suunnittelua ja toteutusta sekä sosiaalisen median ...
Verkkokaupan kehittämissuunnitelma: Case Wood’n’sound
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia toimeksiantajan verkkokauppaa ja kehittää sille selkeä ja toteutettavissa oleva kehittämissuunnitelma. Tarve toimeksiannolle syntyi, kun opinnäytetyön toimeksiantaja halusi kehittää ...
Artistin Instagram-markkinoinnin opas
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehtiin Instagram-markkinoinnin opas musiikkiartisteille. Opinnäytetyössä tutkittiin muun muassa parhaita käytäntöjä tehokkaaseen Instagram-markkinointiin, sekä henkilöbrändiä. Tämän jälkeen vertailtiin ...
Verkkokaupan toimivuuden kehittäminen uuteen siirryttäessä
(2021)
Opinnäytetyössä haettiin kehittämisehdotuksia toimeksiantajan verkkokaupan uudistamis-hankkeelle nykyisen verkkokaupan käytettävyyttä ja toimivuutta tutkimalla. Tutkimuksen pohjana käytettiin vanhaa verkkokauppaa. Opinnäytetyö ...
Sosiaalinen media osana yrityksen näkyvyyttä
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää pienyritykselle sosiaalisen median palvelut lisäämään näkyvyyttä tukeutuen erilaisiin ominaisuuksiin, sekä mainontatyyleihin. Toimeksiantajana toimi Michelle Bäckman Tmi. Michelle Bäckman ...
Tietoturvan kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä keskityttiin Helsingin kaupungin pelastuslaitoksen henkilöstön tietoturvakäyttäytymiseen ja sen mahdollisiin parannuskohteisiin. Parannuskohteiden kartoittamisen avulla määriteltiin erilaisia sosiaalisen ...