Haku
Viitteet 1-7 / 7
Sisältöstrategian luominen verkkokaupalle
(2020)
Opinnäytetyön aihe on sisältöstrategian luominen verkkokaupalle. Työn tavoite on selvittää miten luoda sisältöstrategia liiketoiminnan aloittavalle yritykselle, sekä toteuttaa alustava sisältöstrategia perustamisvaiheessa ...
Sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma kosmetiikka-alan yritykselle
(2021)
Tässä opinnäytetyössä laadittiin sosiaalisen median markkinointiviestintäsuunnitelma kosmetiikka-alan yritykselle. Tarkoituksena oli laatia erityisesti suunnitelma markkinoinnin ydinviesteistä ja sosiaalisen median käytöstä. ...
Sosiaalisen median markkinointisuunnitelma Rantajameille
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda Rantajamit-festivaalille sosiaalisen median markkinointisuunnitelma. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Rantajamit-festivaalin sosiaalisen median markkinointia. Toimeksiantajana ...
Tietoturvan kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Tässä opinnäytetyössä keskityttiin Helsingin kaupungin pelastuslaitoksen henkilöstön tietoturvakäyttäytymiseen ja sen mahdollisiin parannuskohteisiin. Parannuskohteiden kartoittamisen avulla määriteltiin erilaisia sosiaalisen ...
Viihteellisempää ja monipuolisempaa sisällöntuotantoa TikTokin avulla Korisliiga-seura Helsinki Seagullsille
(2023)
Sosiaalinen media on tullut tärkeäksi osaksi urheilumaailmaa viime vuosina. Erityisesti TikTok on noussut suosituksi alustaksi, joka tarjoaa urheiluseuroille uusia mahdollisuuksia tavoittaa faneja, lisätä näkyvyyttä ja ...
Sosiaalisen median kehittämissuunnitelma uudenlaiselle digipalvelulle
(2022)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli luoda sosiaalisen median kehittämissuunnitelma uudenlaiselle digipalvelulle nimeltä ProppU. Kehittämissuunnitelman tavoitteena oli lisätä ProppU:n sosiaalisen median markkinointia ja kasvattaa ...
Kestäviä tuloksia orgaanisella digimarkkinoinnilla: yritys X:n Tiktok-markkinointi
(2023)
Opinnäytetyössä käsitellään digitaalista markkinointia yleisesti sekä orgaanisen ja maksetun digimarkkinoinnin eroja. Työssä käsitellään myös orgaanisen digimarkkinoinnin keinoja, joilla yritykset voivat saavuttaa kestäviä ...