Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaspalvelukokemuksen parantaminen digitaalisen markkinoinnin ja brändimielikuvan rakentamisen keinoin
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on suorittaa markkinointiin liittyviä toimeksiantoja yritykselle, jossa kirjoittaja työskentelee myyjänä. Työskentelyä seurataan päiväkirjamuotoisesti kymmenen viikon ajan. Jokaiselle ...
Asiakaspalvelu Espoon kaupungin sosiaalisessa mediassa
(2019)
Asiakaspalvelu sosiaalisessa mediassa on lisääntynyt koko ajan. Tämän vuoksi on tärkeää, että organisaatioiden asiakaspalveluhenkilöstöä kehitetään ja koulutetaan koko ajan. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja oli Espoon ...
Kädentaitoalan toimijan verkkosivuston ja digitaalisen markkinoinnin kehittäminen
(2022)
Verkon kasvu on tuonut verkon tärkeäksi markkinoinnin ja asiakaspalvelun kanavaksi. Verkkoliikenne tulee pitkälti hakukoneista. Opinnäytetyön aiheena on verkkosivuston rakenne hakuoptimoinnin kannalta ja digitaalisen ...
Asiakaspalvelukokemuksen kehittäminen sosiaalisessa mediassa
(2023)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli saada syvällistä ymmärrystä Mediakonserni Keskisuomalaisen sosiaalisen median kanavien asiakkaiden viestintätarpeista ja odotuksista. Tutkimuksessa keskityttiin tarkastelemaan kommentointia ...