Haku
Viitteet 1-10 / 10
Työnantajamielikuvan kehittäminen markkinoinnin keinoin
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli tutkia toimeksiantajayritys Kotipizzan ulkoisen työnantajamielikuvan tämänhetkistä tilannetta ja sitä, minkälaisena Kotipizzan ulkoiset sidosryhmät kokivat Kotipizzan työnantajana. ...
Onnistunut rekrytointi sosiaalisen median avulla – case Adtraction Marketing Oy
(2019)
Opinnäytetyön tarkoitus on lisätä tietoisuutta sosiaalisen median hyödyistä osana rekrytointiprosessia sekä toimia käytännönläheisenä ja ammattimaisena oppaana niille, joita kiinnostavat sosiaalisen median mahdollisuudet ...
Virtuaalisten kohtaamisten toimintamallin suunnittelu. Case: Sometaduuniin-hanke
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Sometaduuniin - sosiaalinen media työnhaun ja rekrytoinnin apuna -hankkeeseen ja tavoite oli suunnitella toimintamalli, joka mahdollistaisi virtuaaliset kohtaamiset ura- ja ...
Rekrytoinnin tehostaminen rekrytointikanavien avulla : Case: Hieroja Oy
(2019)
Opinnäytetyö tehtiin tukemaan toimeksiantajaa sopivien työnhakijoiden tavoittamisessa. Tutkimuksen tavoite on selvittää toimialan kannattavimmat rekrytointikanavat, jotka voitaisiin huomioida toimeksiantajan rekrytoinnissa. ...
Rekrytoinnin uudet keinot sosiaalisessa mediassa
(2019)
Opinnäytetyön aiheena oli rekrytoinnin uudet keinot sosiaalisessa mediassa. Työlle oli kaksi tavoitetta, joista ensimmäinen oli löytää toimeksiantajayritykselle uusia keinoja rekrytointiin sosiaalisessa mediassa. Toinen ...
Rekrytoinnin kehittämissuunnitelma
(2020)
Opinnäytetyön aiheena on rekrytoinnin kehittämissuunnitelma. Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää potentiaalisten hakijoiden haastatteluiden avulla rekrytoinnin kehittämisideoita toimeksiantajalle. Tämän opinnäytetyön ...
Digimarkkinoinnin ammattilaisen tarvitsema osaaminen työelämässä
(2023)
Opinnäytetyön tärkein tavoite on selvittää minkälaista osaamista digimarkkinoinnin opiskelijat tarvitsevat työelämässä. Toisena tavoitteena on selvittää mitä kanavia digimarkkinoinnin yritykset hyödyntävät rekrytoidessaan. ...
Vetovoimaa varhaiskasvatukseen - kirjallisuuskatsaus työnantajamielikuvasta ja sen kehittämisestä varhaiskasvatuksessa
(2022)
Rekrytointi, työnantajamielikuva ja sosiaalinen media ovat kaikki sidoksissa toisiinsa. Organisaation hyvä maine ja myönteinen työnantajamielikuva houkuttelevat enemmän ja pätevämpiä osaajia. Rekrytointi ja siinä toteutetut ...
Työnantajamielikuvan hyödyntäminen opiskelijoiden näkökulmasta sosiaalisessa mediassa Case: IKEA OY
(2022)
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi IKEA OY. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajaorganisaation ulkoisen työnantajamielikuvan nykytila sekä sosiaalisen median käyttö kohderyhmän keskuudessa. ...
Rekrytoinnin kehittäminen pikaruokaravintolaketjussa pääkaupunkiseudulla
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää toimeksiantajan rekrytointiprosessin vahvuuksia ja heikkouksia sekä antaa näiden pohjalta kehitysehdotuksia. Samalla tutkittiin rekrytointimarkkinoinnin onnistumista, hakijakokemusta ...