Haku
Viitteet 1-7 / 7
Sosiaalisen median B2B-markkinointisuunnitelma yritykselle X
(2020)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda sosiaalisen median B2B-markkinointisuunnitelma toimeksiantajalle, joka on Suomessa alansa johtava toimija B2B-markkinoilla. Opinnäytetyön tavoitteena oli kasvattaa toimeksiantajayrityksen ...
LinkedInin hyödyntäminen B2B-markkinoinnissa
(2020)
Tämä opinnäytetyö tehtiin Exclusive Networks Finland Oy:lle kehittämään yrityksen LinkedIn markkinointia. Exclusive Networks on it-tukkuri, jonka pääasiallinen tavoite on tuoda markkinoille uusia tietoturvateknologioita. ...
Yritysprofiilin seuraajamäärään vaikuttaminen Instagramissa – Case-tutkimus
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten voidaan vaikuttaa Instagram yritysprofiilin seuraajamäärään. Toimeksiantajana toimi vakuutus- ja rahoitusalan yritys POP Vakuutus eli Suomen Vahinkovakuutus Oy. ...
Kehitysehdotuksia sosiaalisen median markkinointiviestintään SideBySidelle
(2020)
Tutkimuksen tarkoitus oli kehittää SideBySiden markkinointiviestintää sosiaalisen median näkökulmasta. Opinnäytetyön tavoite oli antaa SideBySidelle kehitysehdotuksia sosiaalisen median markkinointiin. Kehitysehdotuksien ...
Digimarkkinointisuunnitelma ja sen käyttöönotto pk-yritykselle
(2020)
Digimarkkinoinnilla on merkittävä rooli niin internet näkyvyyden lisäämisessä, kuin brändin rakentamisessa. Sen avulla etenkin pk-yritykset voivat kustannustehokkaasti lisätä asiakasvirtaa ja samalla erottautua muista alan ...
Digitaalisten markkinointikanavien hyödyntäminen rakennusalan tukkukaupassa
(2020)
Digitaalisen teknologian kehittyminen on muuttanut kuluttajien käyttäytymistä laajentamalla informaation lähteitä ja tarjoamalla entistä helpomman tavan valita, vertailla ja tutustua tarjolla oleviin tuotteisiin ja ...
Specser Oy markkinointisuunnitelma uusille B2B-asiakkaille
(2020)
Opinnäytetyön toimeksiantajana toimi hyvinkääläinen kiinteistöhoitoalan yritys Specser Oy. Opinnäytetyön tavoitteena oli tuottaa yritykselle markkinointisuunnitelma, joka keskittyy uusien B2B-asiakkaiden hankintaan. ...